رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک فیلم کوتاه از این استان به نام «یک دست صدا دارد» به جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر راه پیدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوجمحمدشریف اسلامی رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمدگفت:این فیلم کوتاه سه دقیقه‌ای بدون دیالوگ از تولیدات حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر به مدت چهار روز و از ۱۴ تا ۱۷ تیرماه ۱۳۹۸ در شهر بجنورد استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این فیلم کوتاه در مورد زن روستایی است که یک دست داشته و ۲ دختر دوقلوی او هر روز دست مصنوعی مادر را به مترسک بدون دست مزرعه وصل می‌کنند.

اسلامی عنوان کرد: این فیلم کوتاه در یکی ار مزرعه‌های ذرت کهگیلویه و بویراحمد واقع در حدفاصل شهرهای دهدشت و گچساران فیلمبرداری شده است.

وی ابراز داشت: مراحل ساخت این فیلم کوتاه از زمان دریافت مجوز تا تولید سه ماه طول کشید.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نویسنده و کارگردان این فیلم کوتاه سعید کریمی و دستیار کارگردان نیز جلال مهدوی است.

اسلامی اظهار داشت: سه بازیگر این فیلم کوتاه شامل فاطمه قیصری، ماهور و ماهک شاکری، تصویربردار داوود کرم پور، صدابردار پژمان امیرنژاد، منشی صحنه الهام یزدان شناس، عکاس فاطمه اعتباری، طراح صحنه و لباس فاطمه قیصری، مدیر تولید داوود کرم پور و تدوین و صداگذاری سعید کریمی هستند.

وی افزود: هدف از ساخت این فیلم کوتاه نشان دادن شخصیت زنان روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد است.

اسلامی بیان کرد: این فیلم کوتاه در سال ۱۳۹۷ نیز منتخب دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ شد.

انتهای پیام/د

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.