دستگیری قاتل فراری در اسفراین

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری فردی که در یک نزاع و درگیری یکی از شهروندان اسفراینی را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده بود، کمتر از ۷۲ ساعت خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری که منجر به قتل یک شهروند اسفراینی شده بود، بلافاصله موضوع برای دستگیری قاتل با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه گروهی متشکل از پلیس آگاهی استان و یگان امداد شهرستان اسفراین به‌محض دریافت این خبر عملیات خود را شروع کردند، افزود: قاتل در تاریخ ۳ دی‌ماه سال جاری در پی اختلافات قبلی با ایجاد نزاع و درگیری با ضربات چاقو مقتول را به قتل می‌رساند و از صحنه جرم متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه تحقیقات گسترده پلیس در رابطه با این پرونده با جدیت دنبال می‌شد، تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی مأموران و همچنین رصد لحظه‌ای محل‌های حضور متهم، موفق شدند او را کمتر از ۷۲ ساعت در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان اسفراین دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کنند.

او با تأکید بر اینکه متهم درنهایت بعدازاینکه در مواجه با مستندات مربوطه به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، یادآور شد: در همین عملیات، خودروی متهم که در روز حادثه مورداستفاده قرارگرفته بود نیز با دستور مقام قضائی توقیف و به پارکینگ انتقال شد.

سردار  مظاهری افزود: متهم درنهایت با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.
انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.