فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که به بهانه خواستگاری از یک خانم، قصد کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی از وی را داشت در بجنورد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی استان گفت: در پی اعلام شکایت یک خانم مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان فرزند سفیر ایران در شوروی سابق از طریق خواستگاری از وی اقدام به کلاهبرداری کرده است، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه در تحقیقات انجام شده مشخص می‌شود که این کلاهبردار مدتی در بجنورد و در منزل شاکیه حضور داشته است، افزود: این فرد خود را پزشک متخصص زنان و زایمان و فردی میلیاردر معرفی و با حضور در چند بنگاه املاک در پی خرید خانه‌های میلیاردی بوده است.

سردار مظاهری با بیان اینکه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی هویت واقعی این فرد کلاهبردار آشکار شد، افزود: با بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی دارای ۶ فقره سابقه کیفری تحت عنوان کلاهبرداری و اخاذی و جعل عنوان است.

او گفت: متهم که به بهانه خواستگاری از شاکیه خود را به وی نزدیک و قصد تصاحب منزل مسکونی شاکیه به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال را داشت با هوشیاری به موقع شاکیه و اقدام سریع کارآگاهان این فرد دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شد.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.