استاندار کرمانشاه توجه ویژه به توسعه مناطق کم‌برخوردار، حاشیه‌ای و کمترتوسعه یافته مرکز استان را به عنوان یکی از اولویت‌ها مورد تاکید قرار داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،«هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه از اختصاص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و رفع مشکلات معابر این شهرک خبر داد و گفت : بر اساس بازدید انجام شده مشکلات و مسائل فراروی رفاه شهروندان و توسعه اماکن آموزشی، فرهنگی و ورزشی در دستور کار قرار دارد و در سال جاری اقدامات مناسبی صورت خواهد گرفت.

او با بیان اینکه در پاسخ به مطالبه های مردم مسوولان وظیفه دارند نهایت اهتمام و تلاش خود را برای رفع مشکلات انجام دهند، گفت : وظیفه ما خدمتگزاری به مردم و ایجاد امیدآفرینی است و باید از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود برای پاسخ به درخواست های مردمی و حل مشکلات استفاده کنیم.

بازوند از اتمام ۸۰ درصد طرح ساماندهی و تکمیل فاضلاب شهرک دولت آباد خبر داد و افزود: عملیات اجرایی هشت کیلومتر باقی‌مانده نیز در حال انجام است که هرچه سریعتر به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی و آبگرفتگی باید انجام شود.

او از رفع مشکلات حوزه آموزشی در مدارس این منطقه سخن گفت و افزود: ۶ هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف در شهرک دولت آباد مشغول به تحصیل هستند و توسعه فضاهای ورزشی، فرهنگی و تربیتی توسط اداره کل آموزش و پرورش پیش بینی شده که در سال جاری افتتاح زمین چمن مصنوعی، استخر و اجرای طرح کانون فرهنگی تربیتی را در برنامه ها خواهیم داشت.

استاندار کرمانشاه از همه مسوولان ذی ربط پیگیری ویژه مشکلات این شهرک را براساس برنامه زمانبندی مشخص شده خواستار شد و گفت: در این زمینه با نظارت دقیق عمل خواهیم کرد و هیچ قصوری را در انجام وظایف نخواهیم پذیرفت.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.