تاخیر صدا، مزیت اصلی AirPods Pro نسبت به رقبا

در پی انجام جدیدترین آزمایش سنجش تاخیر صدا، مزیت اصلی AirPods Pro نسبت به رقیبانش مشخص شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرپاد‌های اپل بیش از یک گجت کاربردی هستند، زیرا آن‌ها طی دو سال گذشته توانسته‌اند فناوری صدای بی‌سیم را متحول کرده و به سمبل فرهنگ جدید تبدیل شوند. با این حال، به همان اندازه که همه ما از راحتی ایرپاد‌ها و همه هدست‌های بی‌سیمی که پس از آن‌ها به وجود آمده‌اند، بهره‌مند می‌شویم، یک جنبه در مورد هدفون‌های بی‌سیم وجود دارد که آن‌ها را از مدل‌های با سیم عقب می‌اندازد و آن مسئله وجود تاخیر است.

تاخیر، مشکل اصلی هدفون‌های بی‌سیم

این تاخیر بین لحظه‌ای که صدا در تلفن تولید می‌شود و لحظه ورود به هدفون بی‌سیم شما است. به همین دلیل است که ویرایشگر‌های ویدئویی حرفه‌ای که باید اطمینان حاصل کنند که صدا و فیلم هماهنگ هستند، از هدفون بی‌سیم استفاده نمی‌کنند. با این حال، آزمایش اخیری که توسط استفن کویول، سازنده نرم افزار و آهنگساز، انجام شده نشان می‌دهد اگرچه ایرپاد از نظر تاخیر با هدفون‌های سیمی کاملاً مطابقت ندارد، اما از تاکنون پیشرفت‌های چشمگیری را تجربه کرده است.

آزمایش انجام شده برای محسابه تاخیر هدفون‌های بی‌سیم

کویول با استفاده از دو برنامه صفحه کلید iOS و برنامه Tapt که خود آن را مطابق با هدف آزمون ساخته، آزمایش را انجام داده است. وی میانگین میزان تأخیر را برای نسل اول، نسل دوم و جدیدترین ایرپاد پرو اندازه گیری و این اعداد دقیق را در نموداری منتشر کرده است. این نمودار را در ادامه مشاهده می‌کنید:

مزیت اصلی AirPods Pro نسبت به رقیبانش مشخص شد


بیشتر بخوانید: طول عمر پایین هدفون‌های AirPods 


نکته مهم این است که صدای دکمه‌های گوشی اکنون بیشتر با ایرپاد پرو هماهنگ شده‌اند، بسیار بیشتر از ایرپاد اصلی، این همان جایی است که ممکن است صدا با کمترین تأخیر از ایرپاد خارج شود. در iOS چند بخش دیگر نیز هست که این ویژگی را دارد، اما صفحه کلید قطعاً قابل توجه‌ترین نمونه است.

ما همچنین باید این مسئله را روشن کنیم که این تأخیر چیزی نیست که تا به حال بر پخش صوتی در ویدیو تأثیر گذاشته باشد، زیرا بیشتر برنامه‌های ویدیویی باید به اندازه کافی هوشمند باشند تا پخش را به اندازه کافی به تأخیر بیاندازند تا تفاوت در تأخیر صوت جبران شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار