زمان عرضه سری پرچمدار سامسونگ گلکسی S11 مشخص شد

جدیدترین اطلاعات منتشر شده از سامسونگ، زمان عرضه گلکسی S11 و گلکسی Buds را فاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حال رسیدن به سال ۲۰۲۰ هستیم و این بدان معناست که موجی از اعلامیه‌های جذاب تلفن‌های هوشمند جدید در راه هستند. به صورت سنتی، سامسونگ از خانواده‌های جدید گلکسی S در سه‌ماهه اول سال رونمایی می‌کند و به نظر می‌رسد برنامه امسال نیز همین باشد.

اکنون مدتی است که سامسونگ برای رونمایی از محصولاتش از ابرکنفرانس سالانه MWC بارسلونا دوری می‌کند. به جای این نمایشگاه سامسونگ رویداد اختصاصی خود را برگزار می‌کند که مطمئن باشد محصولات جدید آن در کانون توجه باشند. استراتژی سامسونگ این است که از MWC به عنوان یک بستر برای نمایش و امتحان محصولات جدید خود استفاده کند.

بار دیگر زمان عرضه گلکسی S11 همراه رقیب اصلی ایرپاد پرو اپل فاش شد

تاریخ عرضه محصولات جدید سامسونگ

پیش از این اعتقاد داشتیم که تاریخ ویژه رونمایی از نسل جدید گلکسی ۱۸ فوریه خواهد بود. اما بر اساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده خانواده جدید Galaxy S11 در یازدهم فوریه، دو هفته قبل از شروع MWC 2020، در رویدادی واقع در سانفرانسیسکو رونمایی می‌شوند. تا آنجا که ما می‌دانیم این اطلاعات جدید از وب‌سایت سامسونگ حاصل شده، اما ما نمی‌توانیم آن را تائید کنیم.

نسخه پلاس گلکسی جدید چه می‌شود؟

در حال حاضر، ما انتظار داریم سه دستگاه جدید را در این کنفرانس ببینیم که شامل جانشینان گلکسی S10e، گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس می‌شوند. اما باید این مسئله را ذکر کنیم که در اطلاعات اخیر تنها از نسخه معمولی و پرو یاد شده است. دو حالت وجود دارد، یا این که در ترجمه قسمتی از خبر که در باره نسخه پلاس بود گم شده است یا اینکه سامسونگ قصد دارد تعداد اعضای خانواده گلکسی S را کاهش دهد.

ما هنوز مطمئن نیستیم که آیا این خط جدید گلکسی S11 نام دارد یا Galaxy S20 خوانده خواهد شد. نام دوم توسط Leakster Ice Universe پیشنهاد شده است، اما ما هنوز قانع نشده‌ایم.


بیشتر بخوانید: عرضه اولین تبلت 5G سامسونگ در آینده نزدیک


محصول دیگر سامسونگ

با این حال، این رویداد تنها روی گلکسی S11 متمرکز نخواهد بود. زمزمه‌هایی می‌گویند سامسونگ مدل جدیدی از گلکسی باد را در خط تولید خود دارد. طبق گزارش‌ها، نام آن‌ها گلکسی Buds Plus خواهد بود و علاوه بر اینکه کوچک‌تر هستند، باتری‌های ماندگارتری خواهند داشت و از قابلیت حذف نویز فعال استفاده می‌کنند.

بار دیگر زمان عرضه گلکسی S11 همراه رقیب اصلی ایرپاد پرو اپل فاش شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار