از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم فوتبال «سردار بوکان» میهمان خود «بعثت کرمانشاه» را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، از سری مسابقات گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم «سردار بوکان» توانست در یک بازی خانگی میهمان خود «بعثت کرمانشاه» را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و طلسم ناکامی خود در بازی های خانگی را بشکند.

«پیروز قربانی» سرمربی تیم فوتبال «سردار بوکان» در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: در این بازی معوقه که آخرین دیدار نیم فصل اول این مسابقات بود، حسن حمیدی ، میثم مرادی و مصطفی کریمی (پنالتی) برای «سردار» گلزنی کردند.

او در مورد دلیل کسب نتایج بهتر این تیم در بازی های خارج از خانه افزود: در مورد این موضوع خیلی فکر کردیم، شاید فشاری بر روی بازیکنان احساس می شود بر روی این عدم نتیجه گیری تاثیر گذار بوده است؛ ولی همه این ها بهانه است باید بیشتر کار کنیم تا در بازی های خانگی نیز نتیجه مطلوب بگیریم.

«سردار» با کسب این نتیجه با ۲۰ امتیاز ، پنج بُرد ، پنج مساوی و سه باخت در ۱۳ بازی در جایگاه چهارم گروه B جدول لیگ دسته دوم قرار گرفت.

تیم «سردار بوکان» که امسال پنجمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته ۲ تجربه می‌کند؛ با تیم‌ های پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکای تالش، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی‌حفاری اهواز، رزکان کرج نفت و گاز گچساران و دارایی بندرگز در گروه دوم قرار دارد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.