مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: با توجه به ضرورت توجه ویژه به برنامه های فرهنگی و مذهبی در سازمان با مدیریت جهادی، برنامه های ویژه ای تدوین و اجرا می کنیم.

فرهنگبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حجت الاسلام  حسینی مقدم با بیان این مطلب به ضرورت های توجه به مباحث فرهنگی در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : مدیران و کارکنان سازمان در بحث اربعین که حماسه ای عظیم بود کار جهادی را به نحو شایسته ای در موکب شهدای جهاد کشاورزی به نمایش گذاشتند.

این مقام مسئول بیان کرد: فلسفه وجودی دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی نیز بر گرفته از این مفهوم است تا واژه مدیریت جهادی کماکان زنده بماند و اثر بخش باشد.

حسینی مقدم با اشاره به جایگاه فرهنگ و نقش آن در اجتماع گفت: دشمن تهاجم فرهنگی را تدارک دیده تا علاوه بر هجمه اقتصادی ،فرهنگ ایران اسلامی را نیز نشانه بگیرد ، لذا برای مقابله با این رویکرد همه وظیفه داریم تا مباحث فرهنگی را جدی بگیریم و برای غنا بخشی به آن تلاش نمائیم.

این مقام مسئول در پایان به برنامه های حوزه نمایندگی ولی فقیه در بحث تشکیل گروه‌های جهادی پرداخت و گفت : گروه های ترویجی ، فرهنگی و امداد و خدمت رسانی در این برنامه ریزی بصورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: به دنبال نهادینه سازی فرهنگ مدیریت جهادی در بخش کشاورزی هستیم و توفیقات بخش کشاورزی که محقق شده قطعا با توسعه فرهنگ و مدیریت جهادی به دست آمده است.

او  سپس به پتانسیل‌های کشاورزی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه طی یکسال اخیر در سایه مدیریت جهادی اثر بخشی مطلوبی را در بخش افزایش تولیدات بر جای گذاشته است.

او در ادامه بر حضور گسترده خانواده جهاد کشاورزی در راهپیمایی ۹ دی و در عین حال شرکت در اکثریت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: همه وظیفه داریم برای مقابله با ترفند دشمنان زمینه حضور حداکثری مردم را در حماسه ۹ دی و انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کنیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.