فرماندار شهرستان روانسر گفت: تهاجم فرهنگی مهمترین حربه دشمن برای مقابله با کشور است و روحانیون و معلمین رسالت خطیری را در این راستا بر عهده دارند.

تهاجم فرهنگی مهمترین حربه دشمن برای مقابله با کشور استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سعدی مصطفی زاده گفت:  قشر روحانیت و معلم باید با هدایت و روشنگری نسل جوان و نوجوان را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن واکسینه کند  پایه و اساس توسعه توجه به فرهنگ است و توجه به مسائل فرهنگی باید در دستور کار همه متولیان باشد.

فرماندار روانسر ادامه داد: روحانیون باید با زمانه شناسی و روشنگری نسل جوان ونوجوان را به مساجد هدایت کنند و برای مقابله با جریانات تکفیری نقش اصلی خود را ایفا کنند.

مصطفی زاده اظهار کرد: روحانیون سرمایه اجتماعی گرانبهایی برای نظام و انقلاب هستند و تقویت وحدت اصلی ترین رسالت روحانیون در راستای تولید سرمایه های اجتماعی است.

او با بیان اینکه نقش بسیج و روحانیون بسیجی در توسعه و پیشرفت کشور غیرقابل انکار است یادآور شد: سالروز تشکیل بسیج نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه روانسر نیز گفت: جامعه ایرانی دیندار و ارزش مدار بوده و انقلاب اسلامی نیز بر پایه اسلام و قرآن و دین شکل گرفته است.

سرهنگ محمدرضا الفتی افزود: نقش روحانیون برای نهادینه شدن ارزش های اخلاقی و دینی در جامعه غیرقابل انکار است .

او اضافه کرد: اصلاح جامعه نیازمند هدایتگری ، روشنگری و بصیرت افزایی روحانیون است .

فرمانده سپاه ناحیه روانسر گفت: با توجه به اینکه روحانیون الگوی عملی و اعتقادی مردم بوده اند دشمن همواره تفرقه مذهبی را دردستور کار قرار داده و همگرایی روحانیون شیعه و سنی و تقویت وحدت لازمه مقابله با ترفندهای دشمنان است.

انتهای پیام/ز

 

گردهمایی روحانیون و طلاب بسیجی اهل سنت استان کرمانشاه در روانسر برگزار شد

برچسب ها: اخبار سیاسی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.