بازیکن تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: ما می‌خواهیم با پیروزی مقابل تیم وچان کردستان در سالگرد زلزله بم دل مردم شهرمان را شاد کنیم.

سمانه چهکندی بازیکن تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: شرایط تیم ما تااینجای فصل خوب است و با احترامی که برای تمامی رقیبانمان قائل هستم باید بگویم که شهرداری بم از تمام تیم‌های لیگ برتر فوتبال بانوان یک سر و گردن بالاتر است. تا به این لحظه از رقابت‌ها تیم ما و وچان کردستان مدعیان لیگ سال جاری هستند.

او تصریح کرد: اوضاع مالی پر لیگ بانوان امسال نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است، اما بازهم نیاز است که توجه بیشتری به ما بشود. فوتبال بانوان نیاز به حمایت دارد و متاسفانه در همین نیم فصل اول چند تیم به خاطر مشکلات مالی نتوانستند مقابل تیم بم بازی کنند.

بازیکن تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در ادامه گفت: در بازی فردا مانند دیدار‌های گذشته برای کسب امتیاز مقابل تیم وچان کردستان ظاهر می‌شویم و امیدواریم که به مقام قهرمانی در نیم فصل لیگ برتر برسیم. باتوجه به اینکه فردا سالگرد زلزله بم است می‌خواهیم با پیروزی این بازی  دل یک شهر را شاد کنیم.

چهکندی تصریح کرد: چیدمان داوری‌های امسال بسیار بد بود، متاسفانه در بازی‌های راحتی که داشتیم از داوران باتجربه و بین المللی استفاده می‌کردند و در مسابقات سخت داوران کم تجربه را به کار می‌گرفتند و این موضوع به ضرر تیم ما بود.

او افزود: تیم شهرداری بم هزینه زیادی کرده است و کسب نتیجه اهمیت بالایی برای ما دارد، متاسفانه سطح رقابت‌ها در نیم فصل اول برای ما بد بود، چون ۳ تیم مقابل ما حاضر نشدند و در شرایط بازی قرار نگرفتیم. بازهم با این وجود تفاضل گل ما نسبت به رقیبانمان بیشتر است و تااینجای کار خوب پیش رفتیم، امیدوارم همین روال را در لیگ ادامه دهیم.


بیشتر بخوانید: بم یا وچان، کدام تیم قهرمان نیم فصل فوتبال بانوان می‌شود؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۵ دی ۱۳۹۸
اصلا مگه اون همه بدبختی با فوتبال شماها قابل سنجشه که بتونه شادشون کنه
شمام یه حرفایی میزنید