هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۶ دی ماه با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف ایران پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۶ دی ماه ساعت ۱۰ صبح با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های بوشهر، بندرانزلی، سنندج، سیرجان، اصفهان و خوزستان پیگیری می‌شود. در حساس‌ترین بازی این هفته ۲ تیم وچان کردستان و شهرداری بم به مصاف یکدیگر می‌روند که پیروز این دیدار قهرمان نیم فصل لیگ برتر بانوان می‌شود.

برنامه بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

سینا بوشهر _ هیئت فوتبال البرز

سینا بوشهر در رقابت‌های این هفته میزبان هیئت البرز خواهد بود، تیم سینا به تازگی یک حامی مالی جدید پیدا کرده است و اکنون بدون کسب هیچ امتیازی در لیگ بانوان پس از گذشت یازده هفته در انتهای جدول قرار دارد. تیم سینا در صورت پیروزی در برابر نماینده البرز باز هم در انتهای جدول باقی می‌ماند، اما رقیب این تیم هیئت البرز در حال حاضر با کسب ۱۳ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد و در صورت شکست تیم بوشهر با چهار پله صعود به ردوه سوم لیگ باز می‌گردد.

ملوان بندرانزلی _ آذرخش زاگرس شیراز

ملوان بندرانزلی در این هفته میزبان آذرخش شیراز خواهد بود، تیم ملوان تااینجای فصل با ۱۱ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد و در صورت کسب سه امتیاز این دیدار به رده هفتم لیگ صعود می‌کند. این تیم در حالی قرار است این هفته به مصاف آذرخش شیراز برود که آذرخشی‌ها با ۶ امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارند. کسب سه امتیاز این دیدار برای هر ۲ تیم حائز اهمیت است.

وچان کردستان _ شهرداری بم

وچان کردستان در حساس‌ترین بازی این هفته میزبان تیم شهرداری بم خواهد بود، نتیجه این دیدار قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال بانوان را مشخص می‌کند. تیم وچان در حال حاضر با ۳۰ امتیاز و تفاضل گل کتر نسبت به تیم شهرداری بم در رده دوم قرار دارد و رقیبب آن تیم بم با همین امتیاز و تعداد گل زده بیشتر در صدر جدول است. از نکات مهم این بازی رکورد زهرا خواجوی دروازه بان تیم وچان است که تا هفته دهم رقابت‌ها دروازه اش را بسته نگه داشته و اگر در نیمه اول دروازه اش را بسته نگه دارد به عنوان دروازه بان تاریخ ساز در کلین شیت ایران در بخش بانوان و آقایان انتخاب می‌شود، بی شک این ۲ تیم جدال سختی بایکدیگر خواهند داشت.

سپاهان _ پالایش گاز ایلام

سپاهان اصفهان در دیگر بازی حساس هفته میزبان تیم پالایش خواهد بود. تیم سپاهان بعد از گذشت ۱۰ هفته از لیگ بانوان با ۲۰ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و حریفش در بازی این هفته با ۱۹ امتیاز در رده پنجم است. ایلامی‌ها اگر سه امتیاز این بازی را کسب کنند با ۲ پله صعود به رده سوم لیگ می‌رسند. هر ۲ تیم برای بهبود کیفیت خود نیاز به کسب پیروزی در این دیدار دارند.

شهرداری سیرجان _ ذوب آهن اصفهان

شهرداری سیرجان در دیگر بازی هفته یازدهم لیگ بانوان میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود، تیم سیرجان تااینجای فصل با کسب ۲۰ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم سپاهان اصفهان در جایگاه چهارم جدول قرار دارد و با ۲ تیم بالای جدولی شهرداری بم و وچان کردستان ۱۰ امتیاز فاصله دارد، کسب سه امتیاز این بازی می‌تواند شهرداری سیرجان را به تیم‌های بالای جدولی نزدیک‌تر کند. تیم ذوب آهن در حالی این هفته به مصاف سیرجان می‌رود که با ۱۵ امتیاز در جایگاه ششم جدول است و برای بهبود کیفیت خود در لیگ محکوم به برد در این بازی است.

آویسا خوزستان _ همیاری ارومیه

آویسا خوزستان در این هفته میزبان همیاری اومیه خواهد بود، تیم آویسا نتایج ضعیفی را در رقابت‌های این فصل کسب کرده است و اکنون با کسب چهار امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد. تیم همیاری هم وضعیت چندان خوبی در لیگ ندارد و با کسب هفت امتیاز از ۱۰ بازی انجام شده در رده نهم جدول است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Taji
۱۳:۳۷ ۰۵ دی ۱۳۹۸
وچان عشقه
-
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۵ دی ۱۳۹۸
بم قهرمان میشه
آخرین اخبار