همزمان‌با هفته سواد آموزی همایش تجلیل از پیشکسوتان حوزه سواد آموزی با حضور مدیر آموزش و پرورش و معلمان سواد آموزی در سالن تربیت تربت جام برگزار شد.

‍‍ برگزاری همایش بزرگداشت هفته سواد آموزی در تربت جامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا اسلامی نژاد مدیر آموزش و پرورش تربت جام با قدردانی از تلاش‌های آموزش دهندگان حوزه سوادآموزی گفت:مربیان و آموزش دهندگان بایستی تمام ساحتی تلاش کند تا دانش آموزان تمام ساحتی تربیت شوند.

 او تصریح کرد: آموزش و پرورش در تمام حیطه‌ها به سمت تمام ساحتی پیش می‌رودو بایستی پرورش را در دستور کار قرار دهیم تا حال آموزش خوب شود و حال جامعه که خوب شد آسیب‌های اجتماعی کم می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش تربت جام با اشاره به سندبنیادین ، گفت: مربیان در کنار تربیت و آموزش بایستی یک مهارت را به دانش آموزان یاد بدهند تایک نیروی باسواد، مسلط و با مهارت تربیت شود.

اسلامی نژاد با اشاره به شعار امسال آموزش و پرورش، افزود:مربیان بایستی خدمات و برکات نظام را یادآور شوندو روحیه امیدرا ترزیق کندو بدون مشارکت هیچ کاری به فرجام نمی‌رسد ودانش آموزان درکنار آموزش یک مهارت را یاد بگیرند.

انتهای پیام//س.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.