مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان گفت: سهمیه بنزین یارانه‌ای ناوگان سواری و حمل و نقل عمومی، از اول بهمن براساس پیمایش، تخصیص داده می‌شود.

تخصیص سهمیه بنزین یارانه‌ای ناوگان سواری و حمل و نقل عمومیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان در حاشیه جلسه کمیسیون حمل و نقل گفت: در ابتدای طرح سهمیه بندی بنزین، دریافت و تخصیص سوخت یارانه‌ای برای ناوگان عمومی سواری، در نظر گرفته نشده بود، اما بلافاصله، اقدامات لازم در این خصوص انجام شد تا زمینه خدمات رسانی بهتر به مسافران در جاده‌ها بهتر انجام شود.

او افزود: از اول بهمن ماه، تخصیص سوخت یارانه‌ای ویژه ناوگان سواری عمومی، بر اساس پیمایش و جابه جایی مسافر است و اگر راننده وسیله نقلیه سواری پلاک عمومی، متقاضی دریافت سوخت یارانه‌ای باشد بایستی صورت وضعیت با کد رهگیری ارائه دهد.

جمیلی تصریح کرد: رانندگان حمل و نقل مسافر در جنوب کرمان باید الزاما مسافر درجاده و بین شهری جابه جا کرده باشد و صورت وضعیت برخط آن از طرف شرکت‌های حمل و نقل با کد رهگیری تایید شده باشد.

او بیان داشت: رانندگان و دارندگان ناوگان مسافرپلاک عمومی، برای دریافت سهمیه سوخت در بهمن ماه صورت وضعیت دی ماه خود را تهیه و در صورت نقص در مدارک، آن را کامل کنند.

جمیلی اظهار داشت: سامانه‌ای راه اندازی شده است که رانندگان ناوگان سواری عمومی، باید در آن ثبت نام و مشخصات خود و ناوگان را وارد کنند تا مشمول دریافت سوخت یارانه‌ای شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت:سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، پیش از این در شناسایی رانندگان واقعی برای اختصاص سهمیه لاستیک و بیمه تکمیلی از سامانه پیمایش استفاده کرده بود و اکنون قرار است در بخش سهمیه بندی بنزین هم از این روش استفاده کند.

جنوب استان کرمان ۲۰ شرکت حمل و نقل مسافر و ۵۰۰ سواری کرایه فعال در حوزه حمل و نقل مسافر دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار