رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان از ادامه عملیات آهک پاشی و لایروبی جوی‌ها در مناطق درگیر آبگرفتگی ناشی از بارش شدید باران در استان خبر داد.

سید مهدی حسینی زاده رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در جلسه‌ای که با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان برگزار شد، بر آهک پاشی، لایروبی جوی‌ها و شبکه‌های فاضلاب مناطق درگیر آبگرفتگی ناشی از بارش شدید باران در اهواز، کارون، آبادان و خرمشهر تاکید شد.

او افزود: با تاکید و دستور استاندار خوزستان، ۲۱ شهرداری به منظور آهک پاشی تمامی خیابان‌ها و لایروبی سریع جوی روباز و فاضلاب‌ها در اهواز، کارون، آبادان و خرمشهر تعیین شده اند.

حسینی زاده اظهار داشت: عملیات آهک پاشی و لایروبی درحال انجام است و مرکز بهداشت استان خوزستان نیز بر این عملیات  نظارت دارد.

به گفته رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان، تلاش و همکاری شهرداری تا پایان عملیات آهک پاشی و لایروبی جوی‌ها بخصوص در شهرستان کارون که بیش‌تر آن‌ها روباز هستند و فاقد سیستم دفع آب‌های سطحی است ادامه دارد.

بارش شدید باران و بی سابقه شامگاه دوشنبه هفته گذشته، سبب آبگرفتگی معابر و منازل در اهواز، آبادان، خرمشهر و کارون شد و بدلیل فرسوده بودن شبکه فاضلاب و نبود سیستم دفع آب‌های سطحی مشکلاتی برای مردم بوجود آورد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.