معاون هماهنگی امو اقتصادی استانداری خوزستان از ارجاع دستگاه‌های غیرفعال ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به دادستانی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید نوراله حسن زاده معاون هماهنگی امو اقتصادی استانداری خوزستان گفت:  اگر دستگاهی در خوزستان مصوبات ستاد تنظیم بازار استان را اجرا نکند و مشارکتی در حل مشکلات بخش تولید این استان نداشته باشد از دادستانی کشور درخواست کرده ایم که با معرفی این دستگاه با آن‌ها برخورد شود و دادستانی کشور نیز قبول کرده است.

او افزود: کارگروهی با حضور نمایندگانی از معاونت اقتصادی استانداری خوزستان، سازمان صمت و بانک‌ها ایجاد شود تا عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی این استان بررسی، و نتیجه آن در کارگروه اقتصاد مقاومتی استان ارزیابی و پیگیری شود.

ابراهیم محمد زاده معاون مالی و اداری شرکت سیمان کارون گفت: از ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان تقاضا داریم که درخواست تمدید ماده ۲۰ رفع موانع تولید برای این شرکت را در امسال لحاظ کند چرا که با تمدید این ماده و کمک به بخش تولید امکان پرداخت بدهی ارزی خود را داشته باشیم.

او افزود: شرکت سیمان کارون ۲۰۰ کارگر دارد و به تامین اجتماعی بدهکار هستیم  که برای پرداخت بدهی خود از بیمه تامین اجتماعی تقاضا کردیم بدهی بیمه این کارگران را در ۶۰ قسط پرداخت کنیم.

محمد زاده با بیان اینکه حساب‌های این شرکت از سوی شرکت برق به دلیل بدهی مسدود شد تصریح کرد: این در حالی است که در ستاد تسهیل خوزستان مصوب شد این شرکت بدهی جاری خود را امسال پرداخت کند و پس از تنفس تا پایان اسفند ماه امسال از فروردین سال آینده بدهی خود را در ۱۰ قسط پرداخت کند که شرکت برق این مصوبه را اجرا نکرده است.

معاون مالی و اداری شرکت سیمان کارون ادامه داد: کارشناسان ما به دنبال پیگیری اجرای دستور محیط زیست مبنی بر رفع آلایندگی این شرکت در منطقه هستند و  به دلیل ایجاد آلایندگی، این شرکت به پرداخت یک درصد فروش خود به اداره کل مالیات خوزستان به مدت یک سال جریمه شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.