کاربران شبکه‌های اجتماعی با اشاره به پیام تبریک هیلاری کلینتون، درباره حضور او در رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۰ آمریکا گمانه‌زنی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، هیلاری کلینتون، بانوی اول سابق کاخ سفید و نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ برای تبریک عید، عکسی از کریسمس سال ۲۰۰۰ که همراه همسرش بیل کلینتون – رئیس جمهور وقت آمریکا - کنار درخت کریسمس کاخ سفید ثبت شده، در حساب توئیتر خود منتشر کرد و به مخاطبانش تبریک گفت. او همچنین در ضمیمه عکس نوشت: «عید کریسمس بر همه مبارک و برای همه شب‌های خوب.»

با انتشار این عکس قدیمی در حساب توئیتر هیلاری کلینتون، برخی از کاربران درباره تمایل او برای بازگشت به کاخ سفید و احتمال شرکت در رقابت‌های انتخاباتی گمانه زنی کردند.

عده‌ای از کاربران اعلام کردند این عکس قدیمی است، ولی برخی نیز آن را نشانه‌ای از احتمال حضور دوباره کلینتون در رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۲۰ آمریکا قلمداد و اعلام کردند هیلاری کلینتون با انتشار این عکس از بازگشت خود به کارزار انتخاباتی خبر داده است.

این نخستین بار طی چند روز گذشته نیست که کلینتون عکسی از خود در کاخ سفید منتشر می‌کند. او چند روز قبل عکسی از حضور خود و همسرش در کاخ سفید را منتشر کرده و عید حنوکا را به یهودیان تبریک گرفته بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار