رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر نوشت مشتاقانه آماده است تا با هر آدم خوش‌شانسی که از خط پایان مناظرات «دموکرات‌های هیچ‌کاره» عبور می‌کند، مناظره داشته باشد.

ترامپ: برای مناظره با نامزد نهایی دموکرات‌ها آماده‌امبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: من مشتاقانه منتظر مناظره با هر آدم خوش شانسی هستم که از خط پایان مناظرات کم بیننده دموکرات‌های هیچ کاره عبور کند. عملکردم در اقتصاد و همه موارد دیگر از جمله مناظرات خیلی خوب است و شاید شرکت در بیش از سه مناظره را بررسی کنم.

وی افزود: مشکل اینجاست که این باصطلاح کمیسیون مناظرات ریاست جمهوری از نفرت پراکن‌ها و مخالفان ترامپ پر شده است. سه سال پیش، آن‌ها مجبور شدند به صورت علنی بابت دستکاری در میکروفون من در اولین مناظره علیه هیلاری کلینتون عذرخواهی کنند.

ترامپ در ادامه نوشت: به عنوان رئیس جمهور، من درباره این مناظرات تصمیم می‌گیرم و گزینه‌های بسیاری از جمله برگزاری مناظرات مستقیم و جلوگیری از سیاست‌های کثیف این کمیسیون واقعا مغرض وجود دارد. من در زمان مناسب تصمیم می‌گیرم، اما در حال حاضر کمیسیون مناظرات ریاست جمهوری اجازه صحبت درباره من (یا جمهوری خواهان) را ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار