خلبان خصوصی اپستین فاش کرد رئیس‌جمهور اسبق آمریکا ده‌ها بار از هواپیمای شخصی قاچاقچی جنسی کودکان استفاده کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، خلبان خصوصی جفری اپستین، قاچاقچی جنسی کودکان، به بازرس پرونده او گفت بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق آمریکا، چندین بار از هواپیمای شخصی این میلیاردر آمریکایی استفاده کرده است.

مایک فیستن، بازرس خصوصی پرونده اپستین که در ۲۰۰۹ از سوی وکیل یکی از قربانیان این قاچاقچی به استخدام درآمده است، به نقل از خلبان شخصی اپستین گفت: «بیل کلینتون ۲۶ بار سوار این جت شد. اما تا آنجا که می‌دانیم هیلاری (کلینتون) هرگز از این هواپیما استفاده نکرده است. هیچ جایی ثبت نشده که هیلاری سوار این هواپیما شده و کسی هم او را ندیده است. چلسی (دختر بیل کلینتون) هم هیچ‌گاه همراه او نبود.»

خلبان به فیستن گفته است که اپستین با این هواپیما «به سراسر جهان پرواز می‌کرده است و مهمانداران زن بسیار جوانی را که به نظر او هنوز به سن قانونی نرسیده بودند استخدام می‌کرد و لباس‌هایی شبیه آ‌ب نبات راه‌راه به آن‌ها می‌پوشاند.»

بنا به گفته خلبان، در طول پرواز خدمه اجازه نداشتند از کابین خلبان بیرون بیایند و خبر نداشتند که اپستین چه کار می‌کند.

به نوشته روزنامه دیلی میل، بیل کلینتون رابطه نزدیکی با این قاچاقچی جنسی داشته است و حتی اپستین یک تابلو نقاشی عجیب از رئیس جمهور اسبق آمریکا در خانه‌اش در نیویورک داشت که در آن کلینتون لباس زنانه بر تن دارد و روی صندلی دراز کشیده است. همچنین گفته می‌شود دختر و همسر بیل کلینتون چندین بار از مزرعه اپستین در نیومکزیکو دیدن کرده‌اند.

گفته‌های شاهدی تازه: بیل کلینتون ده‌ها بار سوار هواپیمای شخصی اپستین شده است

با این حال، دفتر مطبوعاتی خانواده کلینتون هرگونه دیدار از املاک اپستین را به غیر از یک مورد در نیویورک رد کرده است.

اپستین که زمانی رفیق صمیمی ترامپ بوده با شاهزاده اندرو، پسر ملکه انگلیس، نیز رابطه دوستانه داشته و این اواخر رسوایی‌هایی را برای این فرد از خانواده سلطنتی ایجاد کرده است.

اپستین به جرم قاچاق دختران زیر سن قانونی برای سوءاستفاده جنسی در عمارت خود در ماه ژوئیه بازداشت شد. او مدعی بود که در هیچ کدام از اتهامات وارد شده به او مقصر نیست. اگر در دادگاه محکوم می‌شد ممکن بود با ۴۵ سال زندان روبرو شود، اما در ۱۰ اوت در مرکز اصلاحات متروپولیتن نیویورک دست به خودکشی مشکوکی زد. با آنکه علت مرگ او خودکشی اعلام شد میان کارشناسان پزشک قانونی و دیگران در این خصوص اختلاف نظر‌هایی وجود دارد.

روزنامه نیویورک پست با استناد به گفته‌های یک زندانی پیشین که همبند اپستین بود، خودکشی یک شخص در آن قسمت از زندان منهتن را غیرممکن دانست. گفته می‌شود محاکمه اپستین می‌توانست چهره بسیاری از افراد سرشناس جهانی و فساد اخلاقی آن‌ها را برملا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار