امام جمعه مشهد گفت: اگر همه پشت سر مقام معظم رهبری قرار گیرند و به رهنمود‌های ایشان عمل کنند همه مشکلات حل می‌شود.

اطاعت از رهبری کلید حل مشکلات کشور استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در مراسم پایانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و هجدهمین دوره مسابقات سراسری دانشجویان ارتش در مشهد، گفت: منشاء همه مشکلات این است که توصیه ها، رهنمود‌ها و راهبرد‌های سازنده ولایی به وسیله برخی مدیران ناآگاه مورد اقتدا قرار نگرفته است.

او تصریح کرد: در زمان دفاع مقدس، گلوله، توپ و امکانات اولیه دفاعی نداشتیم، اما امروز موشک‌های دوربرد و نقطه‌زن ما آمریکا را وحشت زده کرده است و همه این‌ها به خاطر مدیریت و فرماندهی ولایی در این عرصه بوده که ما را از وضعیت کمبود امکانات در دوران دفاع مقدس به پیشرفت‌های نظامی امروز رسانده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر از این مدیریت در عرصه‌های اقتصاد و دیگر عرصه‌ها هم پیروی می‌شد با این مشکلات در اقتصاد رو به رو نبودیم.

آیت الله علم الهدی افزود: تمسک به عترت پیامبر (ص) تنها یک عشق احساسی نسبت به عترت نیست بلکه عمل به تدابیر، رهنمود‌ها و راهبردسازی‌های ولایت است که در فرماندهی حجت امام عصر (عج) به عنوان تنها عنصری که آن حضرت امت را به او سپرده و امروز در راس همه تدابیر و فرماندهی نیرو‌های مسلح قرار دارد نمود می‌یابد.

او تصریح کرد: امروز بیش از ۳۰ سال است که دشمن و ناوگان‌های او کشور ما را محاصره کرده اند و مثل سگ در اطراف ما پارس می‌کنند، اما جرات نزدیک شدن به ما را ندارند وهمه این‌ها به خاطر هیمنه و اقتدار و عظمت نیرو‌های مسلح و ارتش ماست که اقتدار باطنی، ایمان و معنویت نیروی مسلح کشور باعث ترس دشمن شده است.

سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و هجدهمین دوره مسابقات دانشجویان ارتش از یکم دی‌ماه در مشهد آغاز شد و امروز با معرفی نفرات برتر در تالار قدس حرم امام رضا (ع) پایان یافت.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار