رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه موانع پیش روی ازدواج جوانان برداشته شود، گفت: ازدواج آسان ضرورت امروز جامعه است.

ازدواج آسان ضرورت امروز جامعه است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار غلامرضا سلیمانی  در آیین اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه به عنوان هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان استان ایلام گفت: امروز دو دیدگاه در زندگی‌ها وجود دارد یک دیدگاه تحت تبلیغات غرب و رسوخ فرهنگ غیر بومی در داخل فرهنگ بومی و محلی است که با تبلیغات این طور می‌خواهند القا کنند که زندگی‌ها سخت شده است.

او افزود: قبل از پیروزی انقلاب اصلاً کمک و مساعدت نبود، چون مردم در تنگدستی و فقر زندگی می‌کردند که با پیروزی انقلاب اسلامی این مسیر تغییر کرده و با وجود اینکه دشمنان مانع از دستیابی به پیشرفت‌ها بودند، ولی پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته است.

سلیمانی اظهار کرد: باید موانع از پیش روی جوانان با همت جوانان و تسهیل گری که خود مردم و مسئولان انجام می‌دهند، برداشته شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: ما در سازمان بسیج همراه با مسئولین وظیفه داریم موانع پیش روی جوانان را تسهیل کنیم، با ایجاد اشتغال مولد و همچنین کوچک‌تر شدن هزینه بنگاه‌های دولتی و صرف کردن اعتبارات در زمینه عمرانی، زیرساختی، اقتصادی، گردشگری، صنایع دستی و مشاغل خانگی می‌توان برای مردم اشتغال ایجاد کرد.

او با بیان اینکه ازدواج یک امر مقدس الهی است ادامه داد: با ترویج ازدواج آسان که ضرورت امروزه است همراه با سبک کردن مجالس و همت خود زوجین این امر مقدس را تسهیل بخشید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به زوجین یادآورشد: مقام معظم رهبری یکی از دغدغه‌هایی که دارند سختی‌هایی است که در راه جوانان وجود دارد و باید موانع پیش روی جوانان برداشته شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.