معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است.

آمریکا با ابزار رسانه‌ای جنایات خود علیه بشریت را می‌پوشاندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نعمان غلامی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور در همایش هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در مسجد جامع ایلام  گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره با پیام‌های روشن حمایت خود را ملت‌های آزاده اعلام کرده‌است.

وی اعلام شفاف جمهوری اسلامی ایران در جهان را نشانه عزت، افتخار و سربلندی جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: جمهوری اسلامی همواره از بدو تشکیل تا کنون شفافیت، آزادگی، مقاومت و ایثار و برتری اراده‌ها را عنوان و این از صداقت این نظام در عرصه بین‌المللی است.

سردار غلامی در ادامه ترفند‌های آمریکا در به‌کارگیری ابزار‌های دیپلماسی و رسانه‌ای را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به‌کارگیری انواع ابزار تلاش می‌کنند اهداف کثیف خود را محقق سازند.

وی جنایت حقوق بشری آمریکا در لفافه دمکراسی را مورد اشاره قرار داد و گفت: اگر پرونده‌های حقوق بشر آمریکا بررسی شود بیش از ۱۵۰ جنایت بزرگ علیه مسلمانان و مردم مظلوم انجام داده که نمونه آن در کشور یمن، عراق، سوریه به‌خوبی مشخص است.ت.

سردار غلامی ادامه داد: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است، و این خبر نباید برای بسیاری از رسانه‌ها و مردم جهان، شگفت انگیز و باور نکردنی به نظر برسد، اما قدرت پرده پوشی و پنهانکاری از نوع آمریکایی آن تاکنون توانسته، اذهان بسیاری را نسبت به این واقعیترین خبر در دنیای رسانه، مردد سازد.

انتهای پیام/ با

صحبت های معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور در مسجد جامع ایلام 

برچسب ها: بسیج ، وزارت دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.