مدیرکل شیلات استان کرمانشاه گفت: در تلاشیم تا پایانه صادرات آبزیان را در نقطه صفر مرزی شهرستان قصرشیرین راه‌اندازی کنیم.

پرورش ماهی به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   سیدفرزاد افضلی مدیرکل شیلات استان کرمانشاه با بیان اینکه در تلاشیم تا پایانه صادرات آبزیان را در نقطه صفر مرزی شهرستان قصرشیرین راه‌اندازی کنیم، گفت: هم اکنون مهمترین مشکلی که برای احداث پایانه صادرات آبزیان در استان داریم مشکل نداشتن زمین است که البته در این زمینه قول‌هایی در کارگروه توسعه صادرات استان گرفته‌ایم و امیدواریم به زودی شاهد تخصیص زمین برای احداث این پایانه صادراتی باشیم برآورد می‌شود برای اجرای این پروژه بین ۳.۵ تا چهار میلیارد تومان اعتبار لازم باشد.

او با اشاره به پای کار بودن دو سرمایه گذار برای احداث پایانه صادرات آبزیان در استان گفت: هر دو این سرمایه گذاران هم پرورش دهنده و هم صادرکننده محصولات شیلاتی هستند و با توجه به داشتن تجربه کار در حوزه شیلات پیش بینی می‌شود به خوبی بتوانند از پس اجرای این پروژه برآیند.

او با بیان اینکه احداث پایانه صادرات آبزیان توسعه چند برابری صادرات آبزیان در استان را به همراه خواهد داشت، تاکید کرد: احداث پایانه صادراتی، صادرات آبزیان استان کرمانشاه را متحول خواهد کرد و آن را از حداکثر هزار تن سالانه فعلی به ۱۰ تا ۱۲ هزار تن در سال خواهد رساند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.