رئیس شورای حل اختلاف فارس از صلح و سازش در پرونده اختلاف و درگیری خانوادگی به همت اعضای شورا‌های حل اختلاف خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس شورا‌های حل اختلاف فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: اختلاف یک زوج که منجر به نزاع و درگیری خانوادگی و تشکیل ۵ پرونده در دادگاه و شورای حل اختلاف شده بود که با تلاش و کوشش اعضای یکی از شعب شورای حل اختلاف شیراز و جلب رضایت طرفین پرونده، منتهی به صلح و سازش شد.

او در این خصوص ادامه داد: ۵ سال پیش بین یک زوج اختلافی پیش آمد که منجر به شکایت و تشکیل حدود ۵ فقره پرونده شامل مهریه، نفقه، جهزیه، تهمت و افتراء، استرداد اموال و الزام به تهیه مسکن در دادگاه و شورا شده بود.

رئیس شورا‌های حل اختلاف فارس تصریح کرد: اختلافات ایجاد شده پس از ۵ سال با گسترش درگیری و نزاع ابعاد وسیع تری پیدا کرده بود که برای حل و فصل موضوع و به منظور پیشگیری و کاهش کشمکش بوجود آمده و جهت ایجاد اصلاح ذات البین و صلح و سازش، پرونده این زوج برای حل و فصل به یکی از شعب شورای حل اختلاف شیراز ارجاع داده شد.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: اعضای این شعبه با دعوت طرفین و خانواده آنان و و برگزاری چندین جلسه، توانستند، همه پرونده‌های تشکیل شده ظرف این ۵ سال در دادگاه و شورا را با اعلام رضایت طرفین منتهی به صلح و سازش کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.