در شانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان بر همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های استان برای تنظیم بازار تاکید شد.

لزوم همکاری وهماهنگی دستگاه‌ها برای تنظیم بازاربه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ساماندهی نرخ کرایه حمل بار و مسافر نخستین دستور جلسه امروز ستاد تنظیم بازار استان بود. 

در این جلسه اعلام شد اطلاعات ۲ هزار پلاک شخصی فعال در حوزه حمل و نقل روستایی استان برای تصمیم‌گیری در مورد تعیین سهمیه بنزین این ناوگان ثبت شده است؛ و سهمیه بنزین و مشکلات پیش آمده در خصوص فروش بنزین سهمیه‌ای توسط برخی رانندگان، کم فروشی و ایرادات نازل‌های بنزین و کم شدن یک تا ۴ لیتری سهمیه رانندگان بعداز سوختگیری از دیگر موضوعات مهم مطرح شده در جلسه بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: افراد پس از سوختگیری کامل و زدن دکمه خروج کارت خود را از دستگاه خارج کنند تا مانع از کاهش و از بین رفتن سهمیه خود شوند.

نیک سرشت با بیان اینکه بطور کامل نمی‌توان مانع از افزایش قیمت برخی از کالا‌ها شد گفت: این افزایش قیمت باید منطقی و کالا‌هایی باشد که با بنزین مرتبط هستند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز با اشاره به افزایش چند برابری بازرسی‌ها دراستان گفت: تعداد بازدید‌های منجر به پرونده نیز در استان زنجان از ۵ درصد به حدود ۱۲ درصد رسیده است.

فغفوری با اشاره به وجود برخی برخی نارضایتی‌ها نسبت به وضعیت نازل‌های سوختگیری گفت: برخی از نازل‌های در جایگاه‌ها ایراد دارند و باید استاندارد شوند.

او تامین به موقع و کافی کالا‌ها در استان زنجان مهمترین کار این سازمان عنوان کرد.

علی اکبری مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان با بیان اینکه دریافت بارنامه توسط وانت بار‌های بین شهری از اول بهمن ماه الزامی می‌باشد گفت: تخصیص سهمیه سوخت براساس پایش این وسایط انجام خواهد شد گفت: تاکنون حدود ۱۰ درصد وانت بار‌ها یعنی ۴۸۳ دستگاه در این طرح ثبت نام کرده اند.

قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان هم در خصوص وضعیت ذخیره سازی دارو‌های بیماران خاص در استان گفت: وضعیت دارو و وضعیت ذخیره آن در کشور و استان نسبت به پارسال مطلوب است.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.