رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان کرمان از ثبت ۴۸ فقره پرونده در کمیته انضباطی این هیئت خبر داد و گفت: بالای ۸۰ درصد آن‌ها توهین به داور و برگزار کنندگان بازی هاست.

مسعود کریمی، رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان کرمان (فصل ۹۹-۹۸)، ۴۸ فقره پرونده ثبت شده است که بالای ۸۰ درصد آن‌ها توهین به داور و برگزار کنندگان بازی هاست.

او این را یک زنگ خطر برای استان عنوان کرد و افزود: در نیم فصل، اینهمه فحاشی، بی احترامی و تهمت به داوری که قاضی زمینست و آمده تا به مستطیل سبز نظم و ترتیب ببخشد، صورت گرفته است.

 

کریمی تصریح کرد: البته داوران نیز معصوم نیستند، جایزالخطایند و بعضاً اشتباهاتی دارند که این اشتباهات هم در جا‌های خاص خود قابل بررسی است.

او نقش روسای هیئت‌ها را در برگزاری بدون حاشیه رقابت‌ها موثر دانست و بیان داشت: روسایی که پای کار هستند، نظم و انضباطشان در برگزاری مسابقات بیشتر است.

 

رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: کوتاهی روسای هیئت‌ها در این قضیه، متأسفانه بخش دیگری از ناهنجاری‌ها را در کمیته انضباطی تشکیل داده است و وقتی هم یک پرونده‌ای تشکیل می‌شود، تک تک اعضای آن مجموعه را به خود درگیر می‌کند.

کریمی تأکید کرد: احترام به داور، خط قرمزیست که باید آن را رعایت کنیم.

 

او با اعلام اینکه ممکن است در حوزه داوری کوتاهی‌ها و اشتباهاتی رخ دهد، ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همدلی همه‌ی عوامل، مشکلات موجود در آینده‌ای نزدیک مرتفع شود.

کریمی در بخش دیگری از سخنانش افزود: قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان، نعمتیست که نصیب استان شده است و برای شکر و سپاس این نعمت، باید با وی به نحو مطلوب همکاری کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار