مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال بابت کمک‌معیشت به‌حساب حدود ۲۶ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز شد.

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد بر اساس تعداد نفرات خانوار کمک‌هزینه معیشت دریافت می‌کنند گفت: خانوار‌های مددجو علاوه بر پرداخت کمک‌معیشت و یارانه ماهانه در زمینه‌های مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و وام کارگشایی نیز خدمت دریافت می‌کنند.

او با تأکید بر اینکه هدف اصلی کمیته امداد امام (ره) توانمندسازی و خوداتکایی مددجویان و خروج از چرخه حمایتی این نهاد است افزود: بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال بابت کمک‌معیشت و یارانه ویژه به‌حساب حدود ۲۶ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان البرز واریز شد.

محمدی فرد با اشاره به کمک‌های خیران برای رفع بخشی از نیاز‌های جامعه هدف این نهاد گفت: مددجویان دارای یتیم و فرزندان خانوار‌هایی که سرپرستشان به دلیل ناتوانی جسمی، کهولت سن و بیماری صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند افزون بر رقم واریزی امداد در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین مبالغی را به‌صورت ماهانه دریافت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان البرز افزود: حدود ۵۰ درصد از خانوار‌های مددجوی البرزی در شهرستان کرج و سایر خانوار‌ها در شهرستان‌های فردیس، نظرآباد، ساوجبلاغ، اشتهارد و طالقان ساکن هستند.

انتهاتی پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.