مدیرکل کمیته امداد امام(ره) البرز گفت: صندوق‌های صدقات مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان باهدف توسعه خیر و احسان مردمی از طریق مراکز نیکوکاری بین ۸۰ هزار کاسب البرزی توزیع شد.

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: با اجرای طرح توزیع صندوق‌های صدقات مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان بین ۸۰ هزار کسبه استان البرز، انفاقات کسبه و بازاریان و اعضای ۶۲ اتحادیه زیرمجموعه اتاق اصناف استان البرز توسط مرکز نیکوکاری جمع‌آوری و برای نیازمندان هزینه می‌شود.

او با بیان این که مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مردمی توسعه خیر و احسان در تعامل و هم‌افزایی با این نهاد هستند، افزود: پذیرش حس مسئولیت‌پذیری اجتماعی در میان لایه‌ها و آحاد مردم و از اقشار و طیف‌های مختلف از طریق توسعه کمی و کیفی مراکز نیکوکاری در آینده نزدیک می‌تواند پدیده مبارک کاهش فقر و محرومیت در جامعه را در پی داشته باشد.

محمدی فرد گفت: هم‌افزایی و اقدام مشترک کمیته امداد امام (ره) و مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان البرز در موضوع کمک‌رسانی به هم‌وطنان زلزله‌زده و سیل‌زده، برگزاری آیین‌های گل‌ریزان، تهیه لوازم‌خانگی و کولر برای نیازمندان، تهیه و ارسال اقلام جهیزیه نوعروسان و توزیع سبد کالا از جمله برکات همکاری این نهاد با اتاق اصناف البرز است.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان البرز همچنین با اشاره به توزیع صندوق صدقه بین هشتاد هزار کسبه البرز گفت: در گام اول پنج هزار صندوق صدقات با لوگوی مرکز تهیه و توزیع خواهد شد و این اقدام در گام‌های بعدی برای سایر کسبه عضو اتاق اصناف انجام می‌شود.

او با اشاره به این که هدف اصلی کمیته امداد امام (ره) کاهش تصدی‌گری و سپردن امور مختلف خیر و احسان به مردم است، افزود: طرح تهیه و توزیع صندوق‌های صدقات اختصاصی به‌زودی در سایر مراکز نیکوکاری فراگیر مانند مرکز نیکوکاری فرهنگیان با صدها هزار معلم و دانش‌آموز نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/خ.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.