نشان جدید و هویت بصری صدا و سیمای مرکز کرمان با حضور مسولان رسانه ملی و استانی و کارکنان صدا و سیمای مرکز کرمان رونمایی شد.

نشان جدید و هویت بصری صدا و سیمای مرکز کرمان رونمایی شدبه خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نشان جدید و هویت بصری صدا و سیمای مرکز کرمان ظهر امروز با حضور مسئولان رسانه ملی و استانی و کارکنان صدا و سیمای مرکز کرمان رونمایی شد.

در این آیین جمعی از مسئولان استانی و رسانه ملی حضور داشتند و با اجرای برنامه‌های متنوعی از ظرفیت‌های رسانه استانی همراه بود معاون منابع مالی و سرمایه انسانی رسانه ملی نیز با تبریک افتتاح نشان جدید و هویت بصری شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: وظایف کارکنان صدا و سیما بویژه در مراکز وظیفه خطیر‌ی در شرایط کنونی کشور است.

او همچنین به بیانیه گام دوم انقلاب و تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اکنون وظیفه رسانه ملی است این بیانیه را به ویژه برای نسل جوان انقلاب باز گو کنند و تمامی وقایع قبل و بعد از انقلاب و چگونگی آن‌ها را برای این نسل تشریح کنند.

او افزود: ما انتقاد پذیر هستیم و باید در برنامه‌ها نیز به نقاط ضعف اشاره کنیم، اما سیاه نمایی پسندیده و منصفانه نیست.

 شهریاری با بیان این که امکانات و ظرفیت‌های کنونی کشور در بخش‌های گوناگون قابل مقایسه با زمان رژیم طاغوت نیست افزود: این ظرفیت‌ها بایستی به خوبی معرفی شود و همچنین وظیفه ماست با تمام تلاش بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب و ظرفیت‌های کشور را معرفی کنیم.

در ابتدای این مراسم نیز مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: همکاران ما در شرایط سخت امروز با همراهی و کمک یکدیگر به موفقیت‌هایی در حوزه معاونت‌های مختلف مرکز در جهت برنامه سازی دست پیدا کرده اند که جای قدردانی دارد.

 علیرمضانی همچنین افزود: مرکز اموزش جنوبشرق کشور در کرمان امروز افتتاح شد تا آموزش‌های لازم و ضروری کارمندان و ارتقا‌ی عملکرد آن‌ها بدون محدودیت و موانع صورت بگیرد.

او افزود: هم اکنون سه دوره اموزشی با حضور دیگر کارکنان مراکز صدا و سیمای استان‌ها در حال برگزاریست.

او با اشاره به رونمایی از نشان جدید شبکه کرمان هم گفت: این نشان جدید شبکه پس از دوسال تلاش و برنامه ریزی به عنوان هویت شبکه کرمان امروز رونمایی میشود تا بطور کامل و به لحاظ جذابیت‌های بصری هم نماد دقیقتری نسبت به نشان قبلی از شبکه استانی کرمان باشد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان هم گفت: خانواده صدا و سیما‌ی مرکز کرمان می کوشد تا در انگیزه دادن به جامعه در کنار نشاط و شادابی در چارچوب احکام الهی سهیم باشد.

او همچنین از موفقیت‌های مرکز کرمان در بین دیگر مراکز کشور نیز قدردانی کرد.

در پایان از مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان و معاون اداری مالی صدا و سیمای مرکز کرمان برای راه اندازی کرمان به عنوان قطب اموزش جنوبشرق کشور و برترین‌های مرکز هم تجلیل شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.