مهم‌ترین حوادث امروز دوم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز دوم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

هوشیاری مدیر فروشگاه و سرعت عمل پلیس در" کاشان

سرهنگ "علی قربانی" سرپرست انتظامی شهرستان کاشان اظهار داشت: در پی تماس مدیر فروشگاهی با مرکز ۱۱۰ مبنی بر حضور فردی سارق در فروشگاه، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ ولی عصر (عج) کاشان وارد عمل شدند.

وی افزود: بلافاصله ماموران در محل حاضر و سارق مذکور را در یک عملیات ضربتی حین سرقت از فروشگاه دستگیر کردند.

سرهنگ قربانی تصریح کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرپرست انتظامی شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: هوشیاری و اعلام به موقع موضوع توسط مدیر فروشگاه و سرعت عمل گشت انتظامی منجر به دستگیری این سارق شد که امید است بتوان با مشارکت مردمی وقوع انواع جرایم را در جامعه کاهش داد.
 

کشف ۴۰ کیلو تریاک در "شهرضا

سرهنگ"صادق کاظم زاد" فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت:ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "امامی" شهرستان " شهرضا" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۴۰ کیلو تریاک که در اطاق بار خودرو جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ کاظم زاد بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

محکومیت ۷۵ میلیون تومانی پزشک در کاشان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: با گزارش دانشگاه علوم پزشکی کاشان و تایید کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی، پرونده تخلف یک پزشک مبنی بر دریافت مبالغی بیشتر از تعرفه قانونی بابت ویزیت بیماران در شعبه اول بدوی اداره تعزیرات حکومتی کاشان مورد رسیدگی قرار گرفت.

غلامرضا صالحی افزود: تخلف این پزشک رسیدگی شد و تخلف برای شعبه محرز و پزشک متخلف به پرداخت مبلغ بیش از ۷۵ میلیون تومان جریمه درحق دولت محکوم شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.