مهم‌ترین حوادث امروز یکم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز یکم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۳۰ راس دام مسروقه از مخفیگاه سارقان

سرهنگ "علی سبحانی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام، رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پس از انجام کار‌های اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی سرانجام موفق شدند ۲ نفر که اقدام به سرقت احشام منطقه کرده بودند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن‌ها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل اختفای سارقان ۳۰ رأس دام مسروقه که ارزش قیمتی آنان برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال برآورد شده است کشف شد.

سرهنگ سبحانی با اشاره به اعتراف سارقان به ۱۰ فقره سرقت احشام، بیان کرد: دام‌های مسروقه به مال باختگان مسترد و متهمان نیز جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 

مسمومیت ۶ نفر با گاز مونوکسید کربن در نجف آباد

غفور راستین مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: این ۶ نفر بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن ناشی از احتمال نقص در لوله بخاری در منزل مسکونی مسموم شدند که نیرو‌های امداد و فوریت‌های اورژانس پزشکی به محل اعزام و عملیات احیا برروی آنان انجام شد.

غفور راستین با بیان اینکه مصدومان حادثه شامل دو زن و چهار کودک بودند گفت: دو زن این حادثه سرپایی درمان شدند و بقیه مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان فاطمه زهرا (س) نجف آباد منتقل شدند.
 

توقیف یک تن برنج خارجی قاچاق در "گلپایگان

سرهنگ "علی سبحانی " فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: ماموران انتظامی کلانتری "گلشهر" در راستای مبارزه با قاچاق کالا در یک عملیات ویژه به یک دستگاه خودرو کامیونت حامل برنج خارجی مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک معتبر برای بار خود بود اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو، یک تن برنج خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ سبحانی، ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و عنوان داشت:در این خصوص راننده خودرو دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

کلاهبرداری از شهروندان به بهانه فروش اینستاگرامی تزئینات شب یلدا

سرهنگ "جواد درستکار گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی کلاهبرداری فردی ناشناس از وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد، شاکی حدود ۲۰ روز پیش تبلیغی را در یک صفحه اینستاگرامی در زمینه کالا‌های تزئینی به مناسبت شب یلدا مشاهده نموده و پس از سفارش کالا و واریز وجه به حساب فروشنده بعد از چند روز هیچ کالایی برای وی ارسال نشده و فروشنده نیز پاسخگوی تلفن او نبوده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان بیان داشت: با انجام اقدامات فنی و تخصصی در فضای مجازی نهایتاً کارشناسان موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ویژه او را دستگیر کردند.

سرهنگ درستکار به کاربران فضای مجازی هشدار داد و گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم پس از رویت کالا یا خدمات و احراز هویت هر یک از طرفین معامله هرگونه تبادل وجهى را به صورت رو در رو و پس از اتمام کار یا خدمات انجام دهند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند، همچنین به منظور پیشگیری از وقوع این گونه جرایم از هویت فروشنده مطلع گشته و از واریز هرگونه وجهی حتی مبالغ کم به عنوان بیعانه خودداری نمایند.
 

انبار کالای قاچاق در اصفهان لو رفت

سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود از نگهداری کالای قاچاق در یکی از انبار‌های سطح شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس بلافاصله با کسب مجوز مقام قضائی از محل مورد نظر بازدید بعمل آوردند که در نتیجه این عملیات تعداد ۳۸ حلقه لاستیک و ۱۴ کارتن چای ساز که همگی فاقد هرگونه مدارک معتبر و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را یک میلیارد ریال اعلام کردند اظهار داشت: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و به همراه پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در "خورو بیابانک

سرهنگ" نعمت خلیلی" فرمانده انتظامی شهرستان خورو بیابانک اظهار داشت:ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "رشیدی" فرماندهی انتظامی شهرستان خورو بیابانک طی یک عملیات هوشمندانه یک دستگاه خودروی سواری ساینا حامل کالای خارجی قاچاق را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۷ هزار و ۱۴ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خورو بیابانک، بابیان اینکه ارزش ریالی این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۴۵۰ میلیون ریال است اظهار داشت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار