مهم‌ترین حوادث امروز بیست و پنجم آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز بیست و پنجم آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری عامل اصلی آتش زدن یکی از بانک‌ها در "اصفهان

سرهنگ "محمد حسن اسماعیلی" رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان اظهار داشت: عده‌ای از اراذل و اوباش و افراد معاند به بهانه افزایش قیمت بنزین، آشوب‌هایی در شهر اصفهان ایجاد کردند که موضوع شناسایی و دستگیری این افراد به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در همین رابطه ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان موفق شدند یکی از افرادی را که اقدام به آتش زدن یک بانک دراصفهان و آتش زدن و تخریب چندین چراغ راهنمایی و رانندگی کرده بود شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی از دستگیری عامل آتش سوزی و راهبندان یکی از میدان‌های شهر اصفهان نیز خبر داد و ادامه داد: افراد دستگیر شده پس از روبرو شدن با مدارک و مستندات پلیس به بزه‌های ارتکابی اعتراف و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان خاطر نشان کرد: شناسایی عناصر اصلی و عوامل تحریک کننده اغتشاشات اخیر به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و تمامی افراد بزودی دستگیر و به دست قانون سپرده می‌شوند.
 

دستگیری سارقان خودروحین اوراق کردن خودروی سرقتی

سرهنگ"علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت افرادی در خصوص خرید و فروش خودرو‌های مسروقه، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری مرکز این فرماندهی قرار گرفت.

اوافزود: ماموران پس از انجام یکسری کار‌های تخصصی موفق شدند ۳ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران هنگامی که به محل اعزام شدند ۳ سارق را حین اوراق کردن یک دستگاه پراید سرقتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون خاطر ننشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
 

دستگیری سارقان منزل در اصفهان

 

سرهنگ "حسین ترکیان سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل درشهر اصفهان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای منزل شدند.
این مقام انتظامی بیان داشت: پس از هماهنگی‌های لازم و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ سارق دستگیر شدند.

سرهنگ ترکیان ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت ۱۰ میلیارد ریال اموال از منازل شهروندان که طی ۵۸ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی به همشهریان توصیه کرد: از وسائل ایمنی منزل از قبیل نرده و دزدگیر و... استفاده کنید، قفل درب ورودی منزل را به حفاظ توپی مجهز کرده به نحوی که خارج از درب قرار نگیرد، از درب‌های آکاردئونی و ضد سرقت برای آپارتمان استفاده کنید، پنجره‌های مشرف به کوچه دارای حفاظ و نرده باشند، در بالکن و پشت بام به قفل‌های مطمئن و حفاظ مجهز باشد و در صورت مشاهده افراد یا خودرو‌های مشکوک که به صورت بی هدف و گاهأ با چند سرنشین مبادرت به دیدزنی از منزل می‌کنند با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرید.
 
 

هوشمندی گشت انتظامی برخوار" و پیشگیری از ادامه آتش سوزی کارخانه بافندگی

سرهنگ "غلامرضا براتی" فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار داشت: ساعت ۵ و ۱۵ دقیقه بعد از ظهر چند روز قبل، ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان "برخوار" حین گشت زنی در منطقه صنعتی "دولت آباد" متوجه شعله‌های آتش و دود زیادی از یک کارخانه بافندگی می‌شوند.

او افزود: ماموران در محل حاضر می‌شوند که متوجه می‌شوند هیچ کس در کارخانه نیست و لحظه به لحظه آتش سوزی بیشتر می‌شود که بلافاصله با عوامل آتش نشانی تماس و موضوع را اعلام می‌کنند.

سرهنگ براتی ادامه داد: عوامل آتش نشانی بلافاصله در محل حاضر می‌شوند و از ادامه آتش سوزی پیشگیری می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اشاره به اینکه در اثر این حادثه ۱۳ ماشین بافندگی و ۱۳۸ هزار متر پارچه در آتش سوختند افزود: اعلام به موقع ماموران گشت انتظامی و حضور سریع عوامل آتش نشانی از وقوع آتش سوزی بیشتر پیشگیری کرد.

سرهنگ غلامرضا براتی تاکیدکرد: علت وقوع این حادثه آتش سوزی توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.
 

انتهای پیام/م
برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.