مهم‌ترین حوادث امروز بیست و هشتم آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز بیست و هشتم آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف ۴ کامیون کشنده با ۱۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در اصفهان

سردار "مهدی معصوم بیگی" فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۲۳ شهرستان اصفهان حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه در این خودرو ۱۴۴ عدد بشکه ۲۲۰ لیتری گازوئیل بارگیری شده بود و راننده قصد انتقال آن‌ها به مرز‌های شرقی کشور را داشت گفت: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد راننده با سند سازی و ارائه مدارک جعلی قصد فریب ماموران را دارد که دراستعلام از شرکت ملی نفت نیز جعلی بودن مدارک تائید شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: راننده خودرو تحقیقات صورت گرفته توسط ماموران پلیس از همدستی ۳ قاچاقچی دیگر با خود خبر داد که ماموران بلافاصله وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی ۳ کامیون دیگر را نیز شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۴ قاچاقچی سوخت و تحویل آن‌ها به مراجع قضائی تصریح کرد: در این عملیات در مجموع ۵۶۲ بشکه گازوئیل قاچاق به وزن ۱۲۳ هزار و ۶۴۰ لیتر از این ۴ خودرو کشف شد.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که بخواهند سرمایه‌های ملی کشورمان را به تاراج ببرند برخورد قاطع و قانونی میکند و اجازه فعالیت و جولان به آنان نخواهد داد.
 

پلمب ۳ باشگاه ورزشی بدن سازی متخلف در اصفهان

سرهنگ محمد حسن اسماعیلی" رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در تشریح این خبر گفت: طرح بازدید و کنترل باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در شهر اصفهان اجرا شد.

وی اظهار داشت: ماموران در این طرح از ۴۹ واحد صنفی بازدید بعمل آوردند که با بررسی‌های به عمل آمده تعداد ۳ واحد صنفی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه متخلف شناخته شده و با حکم مقام قضائی پلمب شده و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین از صدور اخطاریه پلمپ برای ۴ واحد صنفی و اخذ تعهد کتبی از متصدیان ۲۳ واحد صنفی دیگر خبر داد و گفت: این گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، به صورت مستمر در دستور کار ماموران قرار دارد و از عموم شهروندان نیز می‌خواهیم، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

مسمومیت چهار نفر با گاز co در فریدن

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: بامداد امروز با تماس یکی از شهروندان مبنی بر مسمومیت ۴ مرد در فریدن بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن، ماموران اورژانس این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

غفور راستین، نشت گاز از لوله بخاری را علت این حادثه اعلام و افزود: مصدومان به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.

شهرستان فریدن در حدود ۱۴۰ کیلو متری غرب اصفهان واقع شده است.
 

کشف محموله میلیاردی روغن موتور احتکارشده در "فلاورجان

سرهنگ "حسن نیکبخت" اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی اقدام به احتکار روغن موتور در انباری واقع در شهرستان "فلاورجان" کرده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس ازهماهنگی‌های لازم از انبار مذکور بازرسی شد که مقدار ۴۱ هزار و ۷۷۶ لیتر انواع روغن موتور احتکار شده کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش روغن موتور‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.
 
انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار