براساس نقشه‌های هواشناسی طی سه روز آینده افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های پرجمعیت همچنان ادامه خواهد داشت.

وضعیت هوا در دوم دی/افزایش غلظت آلاینده ها در شهرهای صنعتی همچنان ادامه داردبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی سه روز آینده برای اغلب مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش بینی می‌شود، از این رو افزایش غلظت آلاینده‌ها به خصوص در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت همچنان ادامه خواهد داشت. در همین مدت با جنوبی شدن جریانات بر روی سواحل دریای خزر به خصوص در نیمه غربی آن و استان اردبیل، افزایش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما به همراه وزش باد نسبتا شدید را خواهیم داشت.

از اواخر وقت چهارشنبه و طی روز پنج شنبه سامانه‌ای بارشی از شمال غرب و غرب وارد کشور خواهد شد که سبب بارش در این مناطق می‌شود.
روز جمعه با تداوم فعالیت این سامانه در نوار غربی کشور، برای مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید: استمرار آلودگی هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت/شاخص کیفیت هوای تهران به بیش از ۱۵۰ می‌رسد


کاهش دما برای سواحل شمالی کشور در راه است

روز شنبه از شدت بارش در نوار غربی کاسته شده و شاهد بارش‌های پراکنده در این مناطق، بخش‌هایی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق خواهیم بود، ضمن اینکه در این روز با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر برای سواحل شمالی کشور بارش و کاهش دما پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار