جمع آوری ۱۵ معتاد پرخطر و متجاهر/کشف ۲۲ فقره سرقت خودرو در شیراز

مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱ دی سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جمع آوری ۱۵ معتاد پرخطر و متجاهر در پاسارگاد

فرمانده انتظامی پاسارگاد از اجرای طرح پاکسازی و جمع آوری ۱۵ معتاد پر خطر و متجاهر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت اظهار داشت: در راستای تامین نظم و امنیت جامعه و درخواست‌های مردمی، طرح شناسایی محل پاتوق معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان به اجرا در آمد.

این مقام انتظامی گفت: ماموران با اجرای این طرح، موفق شدند ۱۵ معتاد متجاهر و پرخطر را در سطح شهر جمع آوری و به مرکز بازپروری معرفی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد با بیان اینکه در این خصوص مقادیری مواد مخدر از معتادان کشف شد، افزود: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم، اجرای اینگونه طرح‌های انتظامی به صورت مستمر در سطح شهرستان اجرایی خواهد شد.

۱۳ فقره سرقت در پرونده سارق

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از دستگیری یک متهم و کشف ۱۳ فقره سرقت درون خودرو خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان ممسنی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه یک سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ قسام تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۳ فقره سرقت درون خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف کالای قاچاق در فیروزآباد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، طی یک هفته گذشته ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها، ۲ هزار و ۷۰۰ عدد ظروف استیل آشپزخانه، ۲۴ عدد کتری استیل، ۳۶ عدد قهوه ساز، ۱۶ عدد چای ساز برقی، ۸۶۴ قوطی انواع نوشیدنی، ۱۳۹ عدد ساعت، ۱۷ دستگاه گیربکس خودرو، ۱۷ دستگاه موتور خودرو، ۲ عدد کاپوت و ۴ عدد صندلی خودور که فاقد مدارک قانونی و گمرکی بود، کشف و در این خصوص ۵ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه ارزش این محموله‌های قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ جوکار تصریح کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا به منظور تحقق شعار سال و تامین سلامت و امنیت شهروندان با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.

کشف ۲۲ فقره سرقت خودرو در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای و کشف ۲۲ فقره سرقت خودرو از آنان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در برخی از مناطق شهر شیراز، تیم ویژه‌ای از ماموران پلیس شیراز تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این راستا مخفیگاه اعضای یک باند ۳ نفره سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در ۲ عملیات ضربتی آن‌ها را دستگیر کنند.

سرهنگ شجاعی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس، به ۲۲ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ یا به نزدیکترین پایگاه پلیس اطلاع دهند.

کشف محموله‌های قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۲ محموله قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ داود امجدی بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، مأموران بخش انتظامی "اوز" و پاسگاه "هرمود عباسی" این شهرستان طی ۲ عملیات جداگانه هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون ویک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این دو خودرو، ۹۹ رأس گوسفند، ۸۸۱ ثوب پوشاک، ۵۶ کیف زنانه، یک هزار و ۲۰۰ عدد چاقو، ۲ هزار و ۳۸۸ عدد قاشق و ۲۴۰ عدد چنگال قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله‌های قاچاق را ۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: ماموران یگان امداد شیراز از نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در پارکینگ یک منزل مسکونی واقع در شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار