مهم‌ترین حوادث امروز ۲۱ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه ۲۱ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با توقیف یک کامیون، ۲۵ تن شکر قاچاق کشف کردند.

سرهنگ محمد‌هاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی اظهار کرد: مأموران انتظامی این فرماندهی هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون حامل بار مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲۵ تن شکر قاچاق کشف شد، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ قسام با بیان اینکه در این خصوص راننده دستگیر شد، تصریح کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

۲ نفر بر اثر واژگونی خودرو در آتش سوختند

رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: بر اثر واژگونی یک سواری رانا در دو راهی "کوهمره سرخی" شهرستان شیراز، راننده و سرنشین در آتش سوختند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: بامداد امروز از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در دو راهی کوهمره سرخی شهرستان شیراز به مأموران اعلام شد.

او ادامه داد: بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری رانا با ۲ سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن خودرو دچار آتش سوزی می‌شود.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس با بیان اینکه در این خصوص راننده و سرنشین در آتش سوختند، گفت: کارشناسان تخطی از سرعت را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کردند.

توقیف وانت مزدا حامل کالای قاچاق میلیاردی

فرمانده انتظامی رستم از توقیف یک وانت مزدا و کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ قربانعلی روستا فرمانده انتظامی رستم بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان رستم هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک وانت مزدا حامل بار مظنون و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۱۳۹ دستگاه آبمیوه گیری، آسیاب برقی، چای ساز، اتو مو، سشوار، همزن برقی، اتو بخار، فلاسک مسافرتی، کیسه آب برقی، خرد کن و پفیلا ساز خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی رستم با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

توقیف وانت نیسان و کشف بیش از ۵۰ راس گوسفند قاچاق

فرمانده انتظامی رستم از توقیف یک وانت نیسان و کشف ۵۶ راس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ قربانعلی روستا فرمانده انتظامی رستم اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق دام، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور گچساران به رستم، به یک وانت نیسان حامل گوسفند مشکوک و به منظور بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۵۶ راس گوسفند بدون مجوز دامپزشکی کشف شد، افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

آتش‌سوزی منزل مسکونی در روستای خیرات‌آباد کازرون/آتش مهار شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون از مهار آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در روستای خیرات‌آباد این شهرستان خبر داد.

مهدی صادق‌زاده رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون اظهار کرد: عصر امروز به دنبال دریافت گزارش وقوع آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در ابتدای جاده دوان، بلافاصله تیم اطفاء حریق از ایستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام شد.

او افزود: تیم اعزامی با ارزیابی شرایط حادثه، ابتدا تلاش کردند وسایل سالم را از منزل خارج کنند و همزمان با ایمن‌سازی محل، عملیات اطفاء حریق را نیز آغاز کردند.

صادق‌زاده با بیان اینکه کل عملیات اطفاء، تخلیه دود و لکه‌گیری در زمانی کمتر از ۴۰ دقیقه انجام شد، افزود: با توجه به بعد مسافت، تعداد زیادی از وسایل در آتش سوخت.

او تصریح کرد: در زمان آغاز آتش‌سوزی، ساکنان خانه، خارج از منزل بوده و اهالی محل متوجه وقوع آتش‌سوزی شده بودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی کازرون ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام شده از ۲ سال قبل به این جمع‌بندی رسیدیم که لازم است برای امدادرسانی سریعتر و کاهش زمان رسیدن به محل حادثه، در دو نقطه شهر ایستگاه‌های جدیدی ایجاد شود و از همان زمان نیز پیگیر تخصیص زمین و ایجاد ایستگاه‌های شماره ۳ و ۴ سازمان شدیم.

او گفت: نقطه‌ای که برای ساخت ایستگاه شماره ۴ در نظر گرفته‌ایم می‌تواند در آینده کمک شایانی به کاهش زمان رسیدن به محل حادثه در محدوده‌های شمال غرب شهر کازرون و جاده دوان داشته باشد.

علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در فیروزآباد/۲ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی فیروزآباد از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد اظهار کرد: به منظور مبارزه با قاچاق و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های ملی، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل محور‌های اصلی در یک عملیات ضربتی، به ۲ دستگاه کامیون حامل بار قاچاق مظنون و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودروها، ۳۴ دستگاه گیربکس، موتور خودرو و ۵ عدد کاپوت، گلگیر و صندلی خارجی قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش کالا‌های مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.

کشف بیش از ۷۰ کیلو تریاک در پژو پارس

فرمانده انتظامی مرودشت از توقیف یک سواری پژو پارس و کشف ۷۴ کیلو تریاک در بازرسی از آن خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل محور مواصلاتی، به یک سواری پژو پارس مظنون و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو، مقدار ۷۴ کیلو تریاک کشف کردند، ادامه داد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

توقیف پژو ۴۰۵ و کشف ۸۲ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک سواری ۴۰۵ و کشف ۸۲ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اقدامات فنی، مطلع شدند فردی قصد دارد با استفاده از یک سواری مقادیری تریاک را از استان‌های جنوبی به داراب انتقال دهد.

او ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس، خودرو مورد نظر در محور بندرعباس - داراب مشاهده شد.

فرمانده انتظامی داراب تصریح کرد: راننده خودرو به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در نهایت خودرو توقیف و راننده آن دستگیر شد.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، میزان ۸۲ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف شد، افزود: متهم تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قاچاق ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار