مهم‌ترین حوادث امروز ۱۴ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه ۱۴ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف کامیون و کشف ۳۰ میلیارد کالای قاچاق

فرمانده انتظامی لارستان از کشف کالای قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه چهاربرکه شهرستان لارستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل بار سیمان مظنون و آن را توقیف کردند.

وی افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۱۰ دستگاه گیربکس، موتور و متعلقات خودرو سواری خارجی قاچاق و بدون مجوز و مدارک قانونی که به صورت ماهرانه‌ای در زیر بار سیمان جاسازی شده بود، کشف کنند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه در این خصوص راننده خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی تحویل داده شد، تصریح کرد: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف بیش از ۷۰ کیلوگرم تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۷۵ کیلو تریاک طی دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی قلاتویه این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری، به یک وانت مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۵۳ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که در ۶۵ بطری بزرگ و کوچک جاسازی شده بود، کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ نوشاد ادامه داد: همچنین مأموران انتظامی جنت شهر هنگام گشت زنی در محدوده استحفاظی به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مظنون و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: در بازرسی از این خودرو، ۲۱ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف و در این رابطه ۳ متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار