مهم‌ترین حوادث امروز ۱۲ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۲ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف وانت نیسان مسروقه در کمتر از یک ساعت

فرمانده انتظامی فسا گفت: یک دستگاه وانت نیسان در این شهرستان سرقت که کمتر از یک ساعت کشف و سارق نیز دستگیر شد.

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی فسا اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه وانت نیسان در حوزه کلانتری ۱۱ شهدا، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پاسگاه فدشکوئیه این شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، خودرو مسروقه را مشاهده و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند آن را متوقف کنند.

سرهنگ رستمی با بیان اینکه در هنگام دستگیری سارق قصد قدرت نمایی با سلاح سرد را داشت، ادامه داد: ماموران با اقدامات فنی موفق شدند این سارق حرفه‌ای را دستگیر کنند.

توقیف کامیون حامل کالای قاچاق میلیاردی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۴ هزار و ۵۰۲ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق بر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان به منظور مبارزه شبانه روزی با کالای قاچاق، هنگام کنترل محور بندرعباس به لارستان به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۴ هزار و ۵۰۲ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق و بدون هرگونه مدارک قانونی کشف کنند.

این مقام انتظامی ارزش محموله کشف شده را برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و به همراه کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی قرار گرفت.

کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم تریاک در نی‌ریز/۲ نفر بازداشت شدند

فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف ۳۷ کیلو تریاک و توقیف ۲ دستگاه خودرو و دستگیری ۲ قاچاقچی در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید‌خالد یوسفی فرمانده انتظامی نی‌ریز اظهار کرد: مأموران انتظامی این شهرستان در هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، در یک عملیات ضربتی به ۲ دستگاه سواری ۲۰۶ و پراید مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ یوسفی با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از این ۲ خودرو، میزان ۳۷ کیلو تریاک کشف کنند، بیان کرد: در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

توقیف وانت پراید با ۱۷ کیلو تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۱۷ کیلو تریاک در بازرسی از یک وانت پراید در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب اظهار کرد: مأموران انتظامی داراب با اقدامات فنی و تخصصی، از تردد یک دستگاه وانت پراید حامل تریاک در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان مطلع شدند.

او با بیان اینکه ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، موفق شدند خودرو را توقیف کنند، ادامه داد: در بازرسی از آن میزان ۱۷ کیلو تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار