مهم‌ترین حوادث امروز ۲ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف دستگاه لیزر پزشکی قاچاق در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف یک دستگاه لیزر پزشکی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت غیرقانونی آرایشی در منزلی در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران دایره اماکن قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس محل مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.
او با اشاره به اینکه در بازرسی از محل، یک دستگاه لیزر پزشکی قاچاق و بدون مجوز کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای کشف شده ۶۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مرودشت تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف بیش از ۵۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف

فرمانده انتظامی ممسنی از توقیف ۳۰ دستگاه موتورسیکلت و ۲۵ خودرو متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران و خودرو‌های متخلف توسط پلیس این شهرستان اجرا و ۳۰ دستگاه موتورسیکلت و ۲۵ خودرو متخلف توقیف شدند.

او افزود: خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی با ایجاد صدای ناهنجار و مزاحمت صوتی برای شهروندان، حرکت در جهت مخالف مسیر مجاز، حرکات نمایشی، حرکت در پیاده رو و استفاده نکردن از کلاه ایمنی برای خود و دیگران ایجاد خطر می‌کردند که توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی تصریح کرد: هدف پلیس از اجرای این طرح‌ها، افزایش امنیت، آسایش و آرامش مردم است و شهروندان نیز ضمن رعایت قوانین و مقررات و رعایت نکات ایمنی، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ در اسرع وقت به پلیس اطلاع رسانی کنند.

دستگیری بیش از ۳۰ خرده فروش مواد مخدر در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری ۳۲ خرده فروش مواد مخدر طی یک ماه گذشته خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت اظهار کرد: مأموران انتظامی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی، تعدادی از منازل و پاتوق‌های خرده فروشان مواد مخدر را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی، نسبت به بازرسی از این مناطق اقدام کردند.

او ادامه داد: ماموران موفق شدند در این بازرسی‌ها بیش از ۹ کیلو و ۹۰۰ گرم انواع مواد مخدر را به همراه ۱۸۴ عدد قرص، ۷ حقه وافور، ۵ عدد پایپ کشف و ۳۲ خرده فروش را نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی دهند.

رئیس پلیس مرودشت تصریح کرد: در این طرح تعداد ۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متعلق به خرده فروشان که به وسیله آن اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کردند نیز توقیف و به پارکینگ انتقال شد.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه برخورد نیروی انتظامی این شهرستان با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت مستمر و قاطعانه خواهد بود، از شهروندان درخواست کرد: هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت‌های مجرمانه را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار