مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : امشب دورهم جمع شده ایم که طبق سنت قدیمی در کنار کودکان عزیز شب یلدا را جشن بگیریم .

به گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در ویژه برنامه شب یلدا برای کودکان کار و خیابانی با تشکر از دادستان کرمانشاه گفت : امشب دورهم جمع شده ایم که طبق سنت قدیمی در کنار کودکان عزیز شب یلدا را جشن بگیریم.

او لزوم تلاش همگانی برای ساختن آینده‌ای روشن و سرافرازی ایران اسلامی توسط نوجوانان و جوانان تاکید کرد و گفت : شما جوانان به عنوان آینده سازان این مملکت نقش مهمی در پیشرفت کشور دارید.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه ۳۳۰ کودک کار و خیابانی با حمایت بهزیستی ساماندهی شده اند و با حرفه آموزی در شغل‌هایی متناسب با سن خود درحال فعالیت هستند.

رضوان مدنی با اشاره به فعالیت یک مرکز شبانه روزی نگهداری کودکان کار و خیابانی در کرمانشاه، گفت: در حال حاضر هشت کودک کار و خیابانی در این مرکز نگهداری می‌شود و این در حالی است که از ابتدای سال تا کنون تعداد ۶۱ کودک کار به آغوش خانواده خود بازگشته اند.

این مسئول با بیان اینکه دو مرکز روزانه آموزشی نیز تحت نظارت بهزیستی برای آموزش به کودکان کار و خیابانی در کرمانشاه فعالیت دارد، گفت:در این مراکز علاوه بر آموزش‌های مختلف در زمینه بهداشتی، روانشناسی، مددکاری به کودکان از خانواده‌های آن‌ها نیز حمایت می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.