میز خدمت الکترونیکی در استانداری چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، میز خدمت الکترونیکی با قابلیت ارائه خدمات شناسنامه‌دار در محل استانداری چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد.

لیلا محمدیان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص مزایای راه‌اندازی این سامانه الکترونیکی اظهار داشت: تسهیل خدمات‌رسانی، تکریم ارباب رجوع، ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم و افزایش میزان اعتماد آن‌ها به دستگاه‌های اجرایی از مهمترین اهداف راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی است.

او افزود: پیگیری‌های لازم برای الکترونیکی کردن تمام خدمات در قالب میز خدمت الکترونیکی برای سهولت در پیگیری درخواست‌ها و مشکلات مردم در دستورکار قرار گرفته است.

محمدیان اضافه کرد: ارائه خدمات به موقع و مناسب به مردم از طریق سامانه‌های الکترونیکی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاه‌های ارتباطی هوشمند از طریق میز خدمات الکترونیکی انجام می‌گیرد و علاوه بر آن ارباب رجوع می‌تواند پیگیری مکاتبات خود را از طریق وب کیوسک‌های ذکر شده انجام دهد.

او خاطرنشان کرد: کاهش چرخه زمان رسیدگی و انجام درخواست‌ها از نخستین تماس مراجعان به میز خدمت، مدیریت و کنترل اثربخش امکانات فناوری اطلاعات و ارتقای مدیریت پیشگیرانه مسائل و رویداد‌هایی که تعداد درخواست آن‌ها از سوی کاربران و مراجعان بالا است از دیگر مزایای راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی به شمار می‌رود.

سازمان اداری و استخدامی کشور مطابق بخشنامه شماره ۱۵۳۸۵۸۸ مورخ ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ دستورالعملی به ادارات و سازمان‌ها ابلاغ کرد که طی آن به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایت‌مندی آنان دستگاه‌های اجرایی و استانداری‌ها مکلفند نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای مفاد دستورالعمل میز خدمت الکترونیکی اقدام کنند.

این دستورالعمل که با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری مطرح شده، کلیه دستگاه‌های اجرایی را موظف می‌کند که نسبت به راه‌اندازی میزخدمت الکترونیکی تحت سامانه‌ای الکترونیکی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاه‌های ارتباطی قابل حمل هوشمند، اقدام کنند.

انتهای پیام/خ

برچسب ها: استانداری ، میز خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار