به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در نشست شورای راهبردی مدیریت چهارمحال و بختیاری، خواستار تشکیل میز خدمت در تمامی دستگاههای اجرایی استان شد و گفت: با راه اندازی میز خدمت، خدمات به صورت حضوری و الکترونیکی به ارباب رجوع ارائه خواهد شد.
وی افزود:کاهش هزینه ها، صرفه جویی در وقت، ارتقای کمی و کیفی خدمات به مردم و تسریع در امر خدمات رسانی از مزیتهای میز خدمت است.
عباسی اضافه کرد: آموزشهای لازم برای مسئولان و متولیان به منظور ارائه خدمات مورد نیاز مردم، و همچنین شناسایی و تعریف روشهای ارائه خدمات مطلوب از طریق میز خدمت باید در دستور کار قرار گیرد.
وی همچنین گفت: فرهنگ سازی برای مردم به منظور ترویج دریافت خدمات مورد نیاز از طریق میز خدمت نیز باید مورد توجه دستگاههای اجرایی قرار گیرد.
عباسی افزود: به منظور دستیابی به تمامی اهداف پیش بینی شده میز خدمت در دستگاههای اجرایی، بازدید و بازرسی دورهای صورت خواهد گرفت.
مرتضی بلالی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گفت: در حال حاضر ۱۲۹ دستگاه اجرایی در استان به شبکه فیبر نوری متصل شده اند که ۸۱ مورد از این دستگاهها در شهرکرد میباشد.
وی افزود: تا کنون ۷۰۴ خدمت برای ارائه در درگاه خدمات الکترونیکی در دستگاههای اجرایی چهارمحال و بختیاری شناسایی و شناسنامه دار شده است که میتوان آن را به متقاضیان ارائه کرد.
انتهای پیام/ف