جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: دشمنان همه تلاش خود را بکار بسته اند تا به امنیت و آرامش این کشور خدشه وارد کند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حمید هداوند  با بیان اینکه آنچه در توان داریم را باید با اخلاص و بدون هیچگونه چشمداشتی تقدیم مردم کنید، عنوان داشت: قدر فرصت خدمتگزاری به مردم را بدانید و تلاش کنید که گره‌ای از مشکلات مردم باز کنید و فراموش نکنید که ما خدمتگذار مردم و مردم، ولی نعمتان ما هستند.

جانشین رئیس پلیس پایتخت با اشاره به تلاش‌های ددمنشانه استکبار جهانی و دشمنی دیرینه آنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران تنها منادی راستین اسلام ناب محمد (ص) است که با رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، حامی مستضعفان و مظلومان جهان و دشمن مستکبران و ظالمان است.

وی گفت: دشمنان همه تلاش خود را بکار بسته اند تا به امنیت و آرامش این کشور خدشه وارد نمایند و بر ما لازم است که با حضور فعال و موثر خود مانع از تحقق نقشه شوم آنها شویم.

سردار هداوند افزود: نباید فراموش کرد که همه فعالیت ها و مسائل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... همه در سایه امنیتی مطلوب محقق خواهند شد و اگر امنیت و آرامش نباشد سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و بلکه پس رفت و شکست جای پیشرفت و تعالی و پیروزی را خواهد گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه ما خادمان مردم هستیم، اظهار داشت: تا فرصت داریم باید برای خود باقیات الصالحاتی جمع کنیم چرا که دیر یا زود باید گذاشت و گذشت. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
اگر دولت بیکاری .مسکن . ازدواج جوانان را جدی نگیرد .گرانی کمر شکن را جدی نگیرد .دشمن با موج سواری بر مشکلات ملت .باعث ناامنی کشور میشود .واضح است یک جوان بیکار .ناامید .بی هدف .چیزی ندارد که از دست دهد .وارد آشوب میشود . چرا دولت بیکار نشسته و هی قول و قرار الکی میدهد
آخرین اخبار