" همایش بسیج؛ پرچمدار تمدن اسلامی " با حضور فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج سپاه نینوای گلستان عصر امروز در گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان مستضعفین کشور در گردهمایی فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج سپاه نینوای گلستان گفت: بسیجیان در گام دوم انقلاب به عنوان نیرویی محوری فعال، مردمی و آماده ایفای نقش می‌کند.
سردار غلامرضا سلیمانی گفت: عزت، بزرگی و عظمت ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی برجسته و این مهم در سایه قرآن، اسلام و ولایت محقق شد.
سلیمانی افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات با محوریت مساجد، مسیر مردم سالار اسلامی با عملیات فرهنگی تمدن ساز نوین اسلامی هستند.
او افزود:در رویکرد جدید پایگاه‌های مقاومت بسیج خلاقیت جوانان و نوجوانان در عرصه سازندگی با تمرکز بر پایگاه‌های بسیج محلات و تقویت بسیج خواهران است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب پایگاه‌های مقاومت باید راهبرد و تاکتیک داشته باشند و افق دید بسیج و اشراف بسیج در محل باید جهانی باشد، در واقع سطح پایگاه‌های بسیج در محلات که می‌خواهند پرچمدار تمدن نوین اسلامی باشند باید جهانی باشد.
سلیمانی، نظام جمهوری اسلامی را مردمی‌ترین نظام دانست و افزود: شرکت در انتخابات یکی از ابعاد مردم‌سالاری دینی است، اما این مهم نباید تنها منحصر به انتخابات باشد و مردم‌سالاری باید تمامی ابعاد را در برگیرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: بسیج مظهر کامل تحقق مردم‌سالاری دینی است و پایگاه‌های بسیج باید این مهم را در دشمن‌شناسی، استکبارستیزی، حمایت از مظلوم نشان دهند.
در این مراسم هم چنین از کتاب مهاجری از دافوس خاطرات سردار رشید اسلام محمدحسن غفاری مسئول اطلاعات لشکر۲۵ کربلا رونمایی شد.
انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.