رییس بسیج مستضعفان کشور گفت: بیش از ۸ هزار واحد صنعتی با کمک مسئولان استان‌ها با کمک راه حل‌های بومی از رکود نجات پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار سلیمانی رییس بسیج مستضعفان کشور امروز در همایش نخبگان بسیج اقشار و متخصصین با عنوان بسیج قلب قدرت نرم در گرگان گفت: باید راه حل‌های علمی را در فضا‌های بومی اجرایی کنیم.

سردار غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف، جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌های زیادی داشته است، افزود: در کشور مشکلات روزانه‌ای داریم که این مشکلات ناشی از مسائل روزمره و بخش‌های اداری شکل گرفته است و نشان می‌دهد که در بخش‌هایی با شاخصه‌های انقلاب فاصله گرفتیم.

او گفت: اگر به مطالبات ملت ایران و شاخصه‌های انقلاب اسلامی و فرمان رهبر معظم انقلاب توجه کنیم موفق خواهیم بود و این مهم نشان می‌دهد که راه حل‌های بومی را باید در دستور کار قرار دهیم.

سردار غلامرضا سلیمانی افزود: ارایه راه حل متناسب با هر بومی که در آن قرار داریم یکی از اولویت‌های بسیج است.

رئیس بسیج مستضعفین کشور گفت: به رغم تروریسم اقتصادی علیه ایران، کماکان طرح‌های اقتصادی در کشور به بهره برداری می‌رسد و تحریم‌های دشمن شکست خورده است.

سلیمانی افزود: امام خمینی (رحمه الله علیه) با سلاح نظامی انقلاب نکرد و انقلاب اسلامی را از درون مساجد آغاز کرد و توانست آن را به پیروزی برساند و ملت ایران هشت سال در دفاع مقدس و سال‌ها در برابر تحریم‌ها مقاومت کرده و راه برای توسعه کشور مشخص است.

او افزود: در تلاش برای تصویب مصوبه‌ای در مجلس شورای اسلامی هستیم که بسیج در محلات به جوانان بیکار آموزش دهد و با ارائه تسهیلات بتواند در بخش‌های مختلف به ویژه در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر‌ها اشتغال ایجاد کند.

رئیس بسیج مستضعفین افزود: نظام سلطه ظاهر و باطنی دارد و باطن آن تصمیم‌های صهیونیست است، آمریکا ۳۰۰ میلیون جمعیت دارد که فقط ۵ میلیون نفرشان یهودی هستند، ولی تمام موسسات راهبردی آمریکا مانند، بانک‌ها، رسانه‌ها و پارلمان‌های آمریکا در کنگره و سنا در اختیار یهودی‌ها است.

سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی معادلات عالم را تغییر داد افزود: امام خمینی (رحمه الله علیه) در دهه چهل بیان کردند که رژیم صهیونیستی را قبول ندارند.
 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
انتهای پیام / ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.