استاندار اردبیل گفت: تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی موج آرامش را در استان ایجاد کرده و این نیرو حافظ اموال عمومی و ضامن امنیت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در حاشیه بازدید از نمایشگاه بیانیه گام دوم انقلاب که به مناسبت هفته پژوهش در محل فرماندهی نیروی انتظامی استان اردبیل برگزار شد گفت: نمایشگاه بیانیه‌ی گام دوم انقلاب که از سوی نیروی انتظامی استان برگزار شده الگوی خوبی برای سایر دستگاه‌های اجرایی است.

او با بیان اینکه فعالیت نیروی انتظامی را بصورت انفوگرافیک و مقالات قابل قبول در این نمایشگاه شاهد بودیم گفت: آنچه که مقام معظم رهبری در بیانیه ۸ ماده‌ای گام دوم انقلاب مطرح فرمودند در این نمایشگاه داخلی به آن پرداخت شده و این مساله می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مفید باشد.

استاندار اردبیل توجه فرماندهی انتظامی به پرسنل تلاشگر را شایسته تقدیر دانست و گفت: این اقدام می‌تواند حقوق فرهنگی، آسیب شناسی و توانمندی سازی نیروی انتظامی در سطح جامعه که نقش امنیتی و مبارزه با فساد را به عهده دارند را معرفی کند.

بهنام جو با اشاره به اینکه گام‌هایی بزرگتری می‌توان در راستای عدالت اجتماعی و امنیت عمومی برداشت تصریح کرد: آنچه که باید در قالب مهارت پژوهشی برای نیروی انتطامی ترسیم شود در این نمایشگاه طبق برنامه مشخص در چهل ساله‌ی دوم انقلاب، که هم در مباحث داخلی و هم مباحث بیرونی سازمانی که حفظ جایگاه خودشان است کنند به نمایش گذاشته اند.

او نقش نیروی تلاشگر انتظامی را در جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: این کار دستگاه انتظامی استان تحقق و عمل به فرامین مقام معظم رهبری است. نماینده عالی دولت در استان اردبیل از سایر دستگاه اجرایی خواست یافته‌های پژوهشی خود را جهت رفع مشکلات اجتماعی و بهرمندی دانشگاه و دانشجویان بصورت نمایشگاهی عرضه کنند.

گفتنی است استاندار اردبیل به همراه معاون سیاسی و امنیتی خود از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی انتظامی استان اردبیل تحت عنوان بیانیه گام دوم انقلاب بازدید کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.