سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شایسته هر سه امتیاز بودیم و به حق خودمان در این مسابقه رسیدیم.

شایسته هر سه امتیاز بودیمبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران بیان کرد: واقعاً خوشحالیم و به هواداران تبریک می‌گویم که سختی‌هایی که داشتیم به پیروزی رسیدیم.

او با اشاره به گل‌های دقیقه آخر پرسپولیس در این مسابقه تصریح کرد: موفق شدیم در دقایق آخر به گل برسیم و شایسته هر سه امتیاز بودیم و به حق خودمان در این مسابقه رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد: فوتبال هجومی که ما بازی کردیم توانستیم موقعیت‌هایی را ایجاد کنیم و به پیروزی رسیدیم. کار تیمی خوبی داشتیم و ترابی هم به تنهایی نمی‌تواند گل بزند.

کالدرون تاکید کرد: من به مسائل فردی توجه نمی‌کنم و مربی یک تیم هستم و وظیفه داریم خوب بازی کنیم و ببریم و برای من از همه مهم‌تر تیم است. من تشخیص می‌دهم که چه کسی بازی کند.

او افزود: فعلاً به بازی بعدی خودمان فکر می‌کنیم و به بازیکن جدید برای تیم فکر نمی‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد انتقاد یک خبرنگار از شیوه بازی پرسپولیس بیان کرد: اگر بد بازی می‌کنیم چرا نسبت به سال‌های قبل بهتر نتیجه می‌گیریم. شرایط خوبی داریم و همین مسیر را ادامه خواهیم داد.

کالدرون تصریح کرد: وقتی تیمی سه سال قهرمان شده و یک مربی جدید می‌آید، مربی جدید نیاز به زمان دارد. در این مدت کوتاه نتایج خوبی را گرفته‌ایم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.