جم برای بازی پارس جنوبی و پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال آماده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرماندار جم گفت: آمادگی لازم برای برگزاری مطلوب بازی پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران وجود دارد و تمهیدات امنیتی و ترافیکی ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

محمد حسینی افزود: با توجه به حضور هواداران از نقاط مختلف استان بوشهر و سایر استان‌های همجوار، طرح‌های امنیتی و ترافیکی ویژه‌ای برای برقراری نظم و امنیت در شهرستان تهیه شده تا میزبانی شایسته‌ای از هواداران صورت گیرد.

او ادامه داد: تدابیر و تشریفات ویژه‌ای هم برای سفر تیم پرسپولیس از فرودگاه عسلویه به جم انجام گرفته است.

فرماندار جم عنوان کرد: با توجه به آماده شدن هتل جم، تیم پرسپولیس در شهر جم اسکان داده می‌شود.

حسینی گفت: چهار دستگاه آمبولانس برای استقرار در ورزشگاه تختی مهیا شده و گروه‌های هلال احمر نیز در ورزشگاه مستقر می‌شوند.

او همچنین از تامین تلویزیون در بیرون از ورزشگاه با همکاری شهرداری جم خبر داد و افزود: هشت هکتار پارکینگ رو باز در اطراف ورزشگاه برای توقف خودرو‌ها در نظر گرفته شده و انتظار داریم شهروندان جم از تردد غیر ضروری در اطراف ورزشگاه در روز بازی خودداری کنند.

فرماندار جم با اشاره به بلیت فروشی اینترنتی برای حضور هواداران در ورزشگاه گفت: ۹ هزار صندلی برای تماشاگران مسابقه در نظر گرفته شده که هواداران برای تماشای بازی، فقط باید از طریق سامانه اینترنتی بلیت تهیه کنند و از حضور افراد بدون بلیت جلوگیری می‌شود.

حسینی بیان کرد: با تدابیر صورت گرفته هیچ نگرانی بابت برگزاری امن و مطلوب این مسابقه وجود ندارد و انتظار داریم با همکاری مردم و هواداران تیم پارس جنوبی جم شاهد رقابتی جذاب در فضایی آرام و پرنشاط داشته باشیم.

دیدار پارس جنوبی جم و پرسپولیس فردا (پنجشنبه ۲۸ آذر) ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌شود.

دیدار رفت دو تیم سی و یکم مرداد به عنوان دیدار افتتاحیه لیگ برتر فوتبال برگزار شد و پرسپولیس در آن دیدار با یک گل به پیروزی رسید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.