فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: ماموران پلیس آگاهی سقز زن متهمه قاتل را که چندی پیش به همراه مردی اقدام به قتل یک نفر کرده بودند دستگیر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار علی آزادی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سقز در راستای اجرای ماموریت متهمه‌ای را از شعبه اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب که به جرم معاونت در قتل عمد متواری شده بود را شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

او افزود: متهم برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد که در مسیر انتقال برای فرار از مجازات قانونی و تطمیع ماموران به آنان پیشنهاد کرد تمام طلاجات همراه خود را که در مجموع ۳۱ گرم و ۴۶۰ سوت به ارزش ریالی ۱۵۹ میلیون ریال بود را به آن‌ها می‌دهد تا با این روش ماموران از انجام وظیفه خود صرف نظر کنند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: روحیه قناعت، مسئولیت‌پذیری و صداقت ماموران وظیفه‌شناس آن‌ها را از انجام این کار منع و ضمن امتناع ار قبول مبلغ پیشنهادی مراتب را صورت جلسه می‌کنند.

سردار آزادی خاطر نشان کردد: متهم پس از انجام تحقیقات برای مراحل قانونی قانونی تحویل مراجع قانونی داده شد.

گفتنی است؛ این متهمه چندین سال پیش به همراه مرد دیگری اقدام به قتل یک مرد در سقز کرده بود که با تلاش و پیگیری‌های پلیس آگاهی بلاخره به دام قانون افتاد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.