کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: به دلیل پایداری جو، سکون هوا افزایش غلظت آلاینده ها تا یکشنبه آینده در کلانشهر اصفهان، مناطق صنعتی و پرجمعیت ادامه خواهد داشت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ویکتوریا عزتیان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان، اظهار کرد: امروز وضعیت جوی در بیشتر مناطق به صورت افزایش ابر، مه آلودگی، کاهش دید افقی و بارش برف و باران به ویژه در نیمه شمالی و شرقی استان خواهد بود.

او با اشاره به کاهش چهار تا شش درجه‌ای دما از امشب، افزود: فردا به دلیل پایداری جو و ریزش هوای سرد و خشک شرایط برای افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی استان وجود دارد.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان خاطرنشان کرد: وضعیت پایداری جو، سکون هوا و همچنین افزایش غلظت آلاینده‌ها تا یکشنبه آینده در کلانشهر اصفهان، مناطق صنعتی و پرجمعیت ادامه خواهد داشت.

عزتیان گفت: بوئین میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتی گراد زیر صفر و چوپانان با دمای ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده پیش بینی می‌شود.

او افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به شش درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه صبح فردا به یک درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

عزتیان با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، اضافه کرد: بیشترین بارش‌ها از دهاقان با میانگین ۱۰.۶ میلی متر باران و در آران و بیدگل ۹.۳ سانتی متر برف گزارش شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.