همراهان بیماری که در حادثه تصادف در اصفهان مصدوم شده بود به ماموران اورژانس حمله و تجهیزات واحد اعزامی اورژانس را تخریب کردند.


مسوول روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان گفت: در ساعت ۲:۲۵ در پی وقوع حادثه تصادف مقابل ترمینال کاوه اصفهان، کارکنان اورژانس در حال امدادرسانی به مصدومان یک تصادف بودند که توسط تعدادی از همراهان بیماران که به نظر می‌رسید تعادل روانی نداشته باشند، مورد حمله قرار گرفتند.

عباس عابدی افزود: در این حادثه،  محمد فرهنگ، یکی از کارشناسان اورژانس، از ناحیه صورت و دست آسیب دید و دستگاه «تله‌مدیسین» آمبولانس نیز توسط این افراد تخریب شد.


وی با اشاره به متواری شدن مهاجمان قبل از رسیدن پلیس از محل حادثه گفت: این موضوع بلافاصله به پلیس گزارش شد و هم‌اکنون از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.


عابدی درباره مجازات حمله به کارکنان اورژانس و تخریب تجهیزات آمبولانس گفت: این‌گونه اقدامات نه تنها از نظر اخلاقی و انسانی غیرقابل پذیرش است، بلکه از لحاظ قانونی نیز مجازات‌های سنگینی برای آن در نظر گرفته شده است.


وی یادآور شد: بر اساس قوانین کشور، هرگونه تعرض به کارکنان امدادی در هنگام انجام وظایف خود، جرم محسوب شده و فرد خاطی علاوه بر جبران خسارات وارده، با مجازات‌های کیفری مواجه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۳۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۰ مهر ۱۴۰۳
مردم همه روانی شدند‌ آنقدر سختی و ناملایمات و تنش و استرس هست که همه قاطی کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۰ مهر ۱۴۰۳
حتما یه کاری کرده بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۰ مهر ۱۴۰۳
کنار آمبولانس یه ماشین کلانتری هم باید اعزام بشه که همراهان بیمار کنترل کنه
Italy
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۰ مهر ۱۴۰۳
فکر به اینکه ما با این مدل افراد تو جامعه زندگی میکنیم هم ترسناکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۰ مهر ۱۴۰۳
کار درستی کردند اورژانس هیچ گاه به موقع به محل حادثه نمیره
آخرین اخبار